خبرهای داغ:
امام جمعه بهار گفت: نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی، مقابله با مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و... مشغول به فعالیت است که در این راستا همکاری و همیاری مردم امری ضروری برای تأمین امنیت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۰۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

همکاری مردم با نیروی انتظامی امری ضروری برای تأمین امنیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است در راستای پاسداشت خدمات و تلاش‌های صادقانه این نیرو در طول یک سال که ثمره آن ایجاد امنیت و آسایش عمومی برای تمام اقشار و گروه‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های امنیت ملی، تأمین امنیت انتظامی است، افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی با کار شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم و جامعه هستند .

امام جمعه بهار اضافه کرد: بی‌تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون و مدیون ایثارگری و فداکاری پرسنل نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای احساس امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و از آسایش و آرامش خود و خانواده خود گذشته و به دنبال رفاه عمومی هستند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی، مقابله با مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و... مشغول به فعالیت است که در این راستا همکاری و همیاری مردم امری ضروری برای تأمین امنیت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات