خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

کردستان عراق با برگزاری همه پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کرد

امام جمعه بهار با بیان اینکه کردستان عراق با برگزاری همه پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کرد، گفت: این اقدام یک طرح صهیونیستی است و این رژیم غاصب این نقشه را کشیده که اسرائیل دومی را در این منطقه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۳۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

کردستان عراق با برگزاری همه پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته بهار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی های انتظامی حافظان نظم و امنیت در کشور هستند و در شهرستان بهار نیز برقراری امنیت محسوس است.

وی ادامه داد: استقرار نظم و امنیت مهمترین کار ناجا است و تامین آسایش و آرامش برای مردم نیز بار سنگینی است که بر دوش آنان قرار داده شده و در عرصه های گوناگون حضور ناجا چشمگیر است ‌و نیروهای انتظامی جان خود را در برابر مجرمان به خطر می اندازد که مردم آسایش داشته باشند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: در ایام عاشورا هیات مذهبی و تمام مردم به صورت مطلوبی عزاداری کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به برگزاری همه پرسی جدایی طلبی کردستان عراق عنوان کرد: جمهوری اسلامی آن روزی که به کردستان عراق کمک کرد امروز حرف ایران را گوش نداد و با برگزاری همه پرسی بزرگترین خیانت را به منطقه کرد.

حاتم‌نیا خاطر نشان کرد: این اقدام یک طرح صهیونیستی است و این رژیم غاصب این نقشه را کشیده که اسرائیل دومی را در این منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات