خبرهای داغ:

بازدید معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از مرکز رفاهی سالمندان شاهرود

باباخانی به دعوت هیأت امنای مرکز رفاهی سالمندان شاهرود، از امکانات، تجهیزات و فضاهای این مجموعه بازدید نموده و ضمن حضور در جمع پرسنل و مددکاران خدوم این مرکز با سالمندان و مددجویان دیدار نمود.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۰۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی به دعوت هیأت امنای مرکز رفاهی سالمندان شاهرود، از امکانات، تجهیزات و فضا‌های این مجموعه بازدید نموده و ضمن حضور در جمع پرسنل و مددکاران خدوم این مرکز با سالمندان و مددجویان دیدار نمود.
در این بازدید حسین نظریان مدیرعامل محترم مرکز رفاهی سالمندان شاهرود، هدف از این دعوت را، معرفی خدمات و امکانات این مجموعه به جامعه بزرگ فرهنگیان عنوان نموده و بر مغفول ماندن ارائه خدمات تخصصی و درمانی به سالمندان از دید اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان عزیز تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط اجتماعی امروز، مسئله نگهداری از سالمندان و سالخوردگان امری جدی است که نیاز به فرهنگ سازی و جایگزینی نمودن ارزش‌های جدید با برخی ازارزش‌های گذشته را طلب می‌نماید، تأکید کرد: سپردن سالمندانی که خود و خانواده آن‌ها قادر به نگهداری و حفظ سلامت آن‌ها نمی‌باشند امری نکوهیده نیست و نافی حقوق والدین نیز نبوده و خدمات این مرکز نه تنها همسطح با خدمات داخل منزل بلکه در بسیاری از موارد بهتر و با کیفیت‌تر ارائه می‌شود که این امر مدیون حضور روان شناسان، پزشکان، پرستاران، کارشناسان تربیت بدنی و خدمه دلسوز، مهربان و مسئولت پذیر می‌باشد.
نظریان دو عامل مهم نشاط و تحرک را سرفصل کلیه فعالیت‌های این مجموعه دانستند و با هدف دستیابی به سلامت جسمی و بهداشت روانی سالمندان، فعالیت‌های بدنی و راهکار‌های ارائه شده توسط روان شناسان مرکز، تا حدود زیادی جایگزین دارو‌های آرام بخش دانسته و شاهد ارتقاء سلامتی سالمندان بوده ایم.
وی عنوان کرد: این مرکز آماده پذیرایی از سالمندان عزیز جهت استفاده رایگان از خدمات روان شناسی، تربیت بدنی، فضای سبز و.... می‌باشد و خانواده‌های سالمندان را تشویق به استفاده از ظرفیت این مرکز نمودند.
در پایان این نشست حمید باباخانی ضمن تشکر صمیمانه از کلیه پرسنل این مرکز، و آرزوی سلامتی و توفیق ایشان، آمادگی خود را برای کمک به فرهنگ سازی و آشنایی هر چه بیشتر جامعه دانش آموزی، فرهنگیان و خانواده‌های ایشان با اهداف و امکانات این مجموعه اعلام کرد.
 
بازدید معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود از مرکز رفاهی سالمندان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها