خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی :

شهید حججی نشانه تربیت اسلامی ناب در فضای اجتماعی امروز است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: شهادت محسن حججی نشان داد که در این وضعیت و فضای اجتماعی بازهم می‌شود انسان های برجسته ای که مشتاق لقای خدا باشند و تربیت اسلام ناب شوند و از همه تعلقات دنیای بگذرند و امروز دنیا باید این مهم را باور کند که چنین امری شدنی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۷۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در اولین اجلاس عمومی مجمع عالی بسیج شهرستان سربیشه در سال جاری اظهار کرد: شهدا رسالت خود را در  دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت انجام می دهند.

وی با بیان اینکه وضعیتی بر جامعه حاکم شده که در این شرایط مومن مشتاق لقای خداوند می شود تا با شهادت خود وضعیت جامعه را متحول کند، افزود: همه لیاقت شهادت را ندارند و تنها ایمان و تقوا نجات دهنده نیست بلکه باید در معیت و همراه صادقین که همان ائمه اطهار علیه السلام و امام است، باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلابی و مومن بودن جزء با همراهی ولایت و امامت امکان ندارد، گفت: متاسفانه گاهی در تحلیل ها درست نمی توانیم تقسیم بندی کنیم که جایگاه کسانی که با امام حسین علیه السلام همراه شدند و به شهادت رسیدند با آنانی که امام زمان را تنها گذاشتند و یا به امام نامه نوشتند اما صرف تطمیع و تهدید به ندای امام لبیک نگفتند، چیست و این موارد و تحلیل های نادرست در شرایط امروز هم وجود دارد. 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند« شهید حججی عزیز حجت خدا در مقابل چشم همگان شد»، ادامه داد: باید به باور قلبی و ایمان به ولایت و امامت برسیم و مشتاق لقای خدا باشیم تا حجت خدا شویم.

به گفته وی شهادت محسن حججی نشان داد که در این وضعیت و فضای اجتماعی بازهم می‌شود انسان های برجسته ای که مشتاق لقای خدا باشند و تربیت اسلام ناب شوند و از همه تعلقات دنیای بگذرند و امروز دنیا باید این مهم را باور کند که چنین امری شدنی است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن پروژه دین زدایی و عفت زدایی را در جامعه کلید زده، گفت: باید همه دغدغه داشته باشیم و خود را به اطلاعات و تجهیزات مجهز کنیم چرا که بدون آن نمی توان پیشرفت کرد. 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: اما دغدغه ای که انسان را ناامید کند درست نیست و مقام معظم رهبری فرمودند « جوان امروز، از جوان اوّل انقلاب و دوران جنگ اگر جلوتر نباشد، بهتر نباشد، عقب‌تر نیست و من معتقدم که جلوتر است به‌خاطر این است که امروز با این‌همه ابزارهای تبلیغی، با این‌همه شگردهای گوناگون فروریختن پایه‌های ایمان، جوان انقلابی ایستاده است».

وی با بیان اینکه در مرحله اول انقلاب بر نظام شاهنشاهی 2500 ساله پهلوی پیروز شدیم، افزود: در مرحله دوم انقلاب که تثبیت نظام اسلامی است نیز توفیق داشته ایم اما در مرحله سوم که تشکیل دولت اسلامی است؛ مانده ایم و این بسیار اراده قوی و زمان می طلبد تا همه مجموعه ها اسلامی بیاندیشند و عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی تاکید کرد: تمام مراحل انقلاب اسلامی به هم وابسته است و تا این مرحله را پشت سرنگذاریم نمی توان انتظار داشت جامعه اسلامی شود و زمینه تمدن اسلامی فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها