خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم:

نقش مردم در تحقق امنیت پایدار حیاتی است

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اگر مردم از پلیس حمایت کنند می‌توان یک جامعه ایمن را برای آن‌ها به وجود آورد و مردم باید باور داشته باشند که نقش آنها در ایجاد امنیت پایدار حیاتی است.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۸۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی که در سالن جلسات شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم، اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران از 14 تا 20 مهرماه هفته نیروی انتظامی و ناجا نام گرفته است که امسال این هفته با شعار "امنیت برای همه و پلیس برای امنیت" به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در برقراری امنیت و انضباط در جامعه نقش بسیار مهمی دارند، عنوان کرد: اگر مردم از پلیس حمایت کنند می‌توان یک جامعه ایمن را برای آن‌ها به وجود آورد که ثمرات آن را نیز خود مردم استفاده خواهند کرد و برای اینکه این همکاری و همراهی بین مردم و نیروی انتظامی به وجود آید باید مردم باور داشته باشند که برای ایجاد امنیت در جامعه نقش حیاتی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه امنیت باطنی جامعه از امنیت ظاهری آن مهمتر است،  مطرح کرد: امنیت ظاهری یک جامعه با آمارها معنا پیدا می‌کند ولی اگر بخواهیم یک جامعه را به امنیت باطنی برسانیم باید امنیت آرامش ذهنی و روانی مردم را احساس و درک کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای مردم به همراه داشته است و یکی از مهمترین آن‌ها امنیتی است که امروز در جامعه حاکم است و برای اینکه بتوانیم این امنیت را استمرار بخشیم همه مردم باید به صورت عینی و ذهنی با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

سردار مجتبایی در پایان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی باید امنیتی که خداوند از آن یاد کرده است وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امروز مردم ایران در امنیت به سر می‌برند ولی با امنیتی که شاخصه‌های اسلامی در آن وجود داشته باشد فاصله داریم که باید تمام تلاش خود را بکنیم که این شاخص‌ها به سطح بالاتری ارتقاء پیدا کنند.

ارسال نظرات