خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

ادارات خوزستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیاییند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی استان تمام قد و خارج از بروکراسی اداری به برگزاری اردوی های راهیان نور کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۶۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

 غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور ویژه دانش آموزان اظهارکرد: علاوه بر مسائل مربوط به رونق گردشگری، راهیان نور خروجی های بسیار مهم و قابل توجه ای برای استان دارند که از جمله آن می توان به بار فرهنگی و معنوی آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در حق راهیان نور گفته می شد هیچ گونه خروجی ندارد که این موضوع کم لطفی است، بیان کرد: باید به مسائل فرهنگی حوزه جوانان توجه شود و راهیان نور بهترین زمینه ممکن در این خصوص را فراهم کرده است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: از جان گذشتگی هایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفته از طریق راهیان نور قابل لمس و بیان است و به همین منظور لازم است تا سرمایه های انسانی کشور که همان آینده سازان جمهوری اسلامی هستند بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

شریعتی با اشاره به اینکه شهدا از ما چیزی نمی خواهند و به کارهایی که انجام می شود نیازی ندارند، گفت: این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و لازم است فرهنگ شهادت در جامعه ساری و جاری شود تا نسل آینده بداند وارث چه دستاوردهای با ارزشی هستند.

رئیس شورای اداری استان خوزستان افزود: نسل آینده باید بداند که چه رشادت هایی در این کشور صورت گرفت تا از مرزهای ایران اسلامی حفظ و حراست شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و دستگاه های اجرایی باید تمام قد و خارج از بروکراسی دست و پاگیر اداری، سپاه را در برگزاری راهیان نور کمک کنند، عنوان کرد: وقتی گفته می شود خارج از بروکراسی منظور تخلف و خارج از چارچوب قانون نیست بلکه تعامل هرچه بیشتر با درخواست همکاری سپاه در خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی است که در قالب راهیان نور به خوزستان سفر می کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: به نظر می رسد یکی از اقداماتی که می تواند در رفع مشکلات خدمت رسانی به راهیان نور موثر باشد، برگزاری جلسات دائم و هر ماه و نیم یک بار مانند جلسات اربعین در طول سال است تا از این طریق دستگاه های اجرایی با آمادگی بیشتر بتوانند به یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور خدمات رسانی کنند.

شریعتی افزود: در همین راستا معاونت پشتیبانی استانداری خوزستان، متولی برگزاری جلسات راهیان نور خواهد بود و از مدیران کل انتظار می رود در این جلسات حضور فعال تری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها