خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان:

یادواره شهدا نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان گفت: یادواره شهدا بزرگ ترین عامل برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۶۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مراسم یادواره شهدای آبروی کوچه ها ، افتخار محله خوسف ضمن تسلیت این ایام و شهادت امام حسین (علیه السلام) اظهارداشت: یادواره شهدا بزرگ ترین عامل برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی ادامه داد: ما باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم.یادواره های شهدا بزرگ ترین و مهم ترین شیوه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.همچنان که همین شهدا در زمان حیاتشان این کشور را از تهاجم نظامی حفظ کردند.

 

وی عنوان داشت: عکس این شهدا، یادواره گرفتن برای این شهدا، زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا کشور را از تهاجم فرهنگی نجات می دهد. یادواره شهدا این کشور را در بُعد فرهنگی بیمه می کند.

 

وی گفت: جریان حق، جریان باطل،در رابطه با مخالفت های که درباره برگزاری یادواره ها گرفته می شود معلوم می شود که کدام جریان حق طلب است و کدام جریان حرف بیگانگان را می زند.و بعضی افراد خودی هستند که در این جریان ها سخنان جاهلانه می زنند.

 

وی در پایان اظهار داشت: کسی که در ولایت پذیری از ولایت فقیه زمان خویش کم بیاورد در ولایت پذیری از امام زمان (عج الله) و ائمه معصومین هم کم می آورد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها