خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خضری دشت بیاض:

ایثار و مقاومت میراث دوباره احیا شده از سوی شهید حججی است

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خضری دشت بیاض گفت: ایثار و مقاومت میراث دوباره احیا شده از سوی شهید حججی است که از اساس انقلاب و نظام اسلامی صیانت می‌کند .
کد خبر: ۸۹۲۷۹۳۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جماعت  مسجد  امام حسین(ع) خضری دشت بیاض در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حججی ، اذیت‌پذیری در راه دین را یکی از ویژگی شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی دانست و گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از اسلام دفاع می‌کنند.

حجت السلام "نوبخت"  گفت: اذیت‌پذیری یکی از ویژگی شهدای مدافع حرم مانند شهید حججی است و این سرلوحه پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: مسلمانان و ائمه معصوم و شهدایی مانند حججی اولویت نخست‌شان دین بوده و امروز باید بیندیشیم من و شما درد دین داریم یا خیر؟

وی  گفت: شهادت شهدای مدافع حرم و امام معصومی مانند امام جواد(ع) این است که به دست افرادی که مدعی اسلام بودن به شهادت رسیدند.

نوبخت  شهید حججی را مصداق بارز الگوی جهاد و مقاومت در مسیر الی الله و شهادت را الگویی از احیاء فرهنگ جهاد و مقاومت دانست که خداوند متعال  پاداش بزرگی برای آن قرار داده است، عنوان کرد وافزود: از خود گذشتگی اساس صیانت از دین مبین اسلام است.

این روحانی گفت: ایثار و مقاومت میراث دوباره احیا شده از سوی شهید حججی است که از اساس انقلاب و نظام اسلامی صیانت می‌کند، حقیقتی که از سوی شهدای دفاع حق علیه باطل برای انقلاب اسلامی ایران به یادگار مانده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها