خبرهای داغ:
با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان؛

یادواره شهدا در مدرسه «حاج رهبر» ملایر برگزار شد

فرمانده بسیج دانش‌آموزی مدرسه «حاج رهبر» ملایر از برگزاری یادواره شهدا با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان در این مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۲۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

یادواره شهدا در مدرسه «حاج رهبر» ملایر برگزار شدعبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مراسم یادواره شهدا به همت واحد بسیج دانش‌آموزی مدرسه با حضور 300 نفر از دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم الحرام برگزار شد.

وی با بیان اینکه از برنامه‌های این مراسم سخنرانی و مداحی بود، گفت: در حاشیه این مراسم نیز بسیجیان فعال مدرسه به اجرای سرود پرداختند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی مدرسه «حاج رهبر» همدان ابراز داشت: همچنین اجرای حرکات نمایشی رزمی و نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

وی با اشاره به هدف از اجرای این مراسم بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و پیشوا و الگو قرار دادن سرور و سالار شهیدان از اهداف این برنامه‌ها است.

عبدی بیان کرد: وجه اشتراک مرید و الگو در این بود که هر دو لبریز از غیرت و مردانگی بودند؛ هر دو هنگامی که متوجه شدند ارزش هایشان در خطر است،با تمام قوا وارد عمل شدند.

عبدی گفت: ما نیز اگر متوجه شدیم و احساس کنیم که عامل یا عواملی ارزش‌ها و اعتقادات ما را تهدید می‌کند وارد عمل می شویم و از بی یار و یاوری ترسی نداریم، چراکه خداوند یاور مظلومان است.

وی بیان کرد: با امید به اینکه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راهشان رسالت خود را انجام داده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات