خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه تویسرکان با بیان اینکه خداوند گاهی حجت خود را برای ما واضح می‌کند تا توجه خود را از خود جدا و به سوی خدا کنیم، گفت: انسان وقتی خدایی شد کار خدایی می‌کند و دفاع مقدس ما مملو از این خدایی شدن‌ها بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۸۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

دفاع مقدس ما مملو از خدایی شدن‌ها بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام ابوالفضل بهرامی در یادواره شهدای حوزه شهید مدنی در روستای نجفیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حق و انصاف این است که در محفل یادواره شهدا از محضر جانبازان و رزمندگان پر افتخار دفاع مقدس استفاده کنیم چراکه ما خود را شاگرد مکتب ایثار آنها می‌دانیم.

وی افزود: وقتی می‌گوییم «رب اشرح لی صدری»، منظور قلبی است که اختیار او با ما است و جدا از گناه است.

استاد حوزه علمیه تویسرکان عنوان کرد: غفلت گاهی متوجه قلب است و اگر می‌خواهیم سقوط نکنیم باید هر لحظه قلب ما به یاد خدا باشد.

وی تصریح کرد: اگر قلب انسان متوجه خدا شد اولین اثر این است که خدا هم یاد انسان می‌کند.

بهرامی افزود: خداوند گاهی حجت خود را برای ما واضح می‌کند تا توجه خود را از خود جدا و به سوی خدا کنیم چراکه انسان وقتی خدایی شد کار خدایی می‌کند و دفاع مقدس ما مملو از این خدایی شدن‌ها بود.

وی ادامه داد: شهدای ما در بدترین شرایط گناه، خود را نگه داشتند و گناه نکردند، آیا ما اینگونه هستیم؟

استاد حوزه علمیه تویسرکان تصریح کرد: ظاهر اگر خدایی باشد و یاد خدا کند مهم نیست بلکه دل باید خدایی باشد باید مراقب زرق و برق دنیا باشیم و حواسمان باشد این مشغولیت‌ها دل را از ما نگیرد و از مسیر دین و اسلا م خارج نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات