خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم و۳۶ شهید دهستان قهوردسفلی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و بسیجیان روستاهای تابعه قهورد سفلی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۷۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

یادواره شهدای مدافع حرم و ۳۶ شهید دهستان قهورد سفلی برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، یادواره شهدای مدافع حرم و۳۶ شهید دهستان قهوردسفلی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و بسیجیان روستاهای تابعه قهورد برگزار شد.

این یادواره با سخنرانی سردار فرجی، فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان و اجرای گروه تواشیح نسیم حیات از همدان در مسجد صاحب الزمان(عج) قهوردسفلی برگزار شد.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هشت ساله فرزندان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و انقلاب شهید می‌شدند و پدران افتخار می کردند.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه امروز خط مقدم ما در سوریه است، گفت: امروز نیز در نسل جدید پدران شهید می شوند تا فرزندان افتخار کنند.

وی با اشاره به برداشته شدن سایه جنگ از کشور توسط رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا از زن و فزند و علایق دنیوی خود گذشتند تا ما در امنیت به سرببریم.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه امروز جنگ سخت دشمن جای خود را به جنگ نرم داده است، افزود: دشمن وقتی از جنگ  سخت نتیجه نگرفت به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام ابزارها و امکانات برای رسیدن به هدف خود در جنگ نرم استفاده می‌کند، گفت: امروز دشمن جوانان و خانواده‌ها را هدف گرفته است بنابراین باید هوشیار باشیم.

در پایان این مراسم از پدر دو شهید بزرگوار با اهدای لوح و تندیس عکس فرزند شهیدشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات