خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی :

انقلاب اسلامی متکی به شهدا و خانواده شهدا است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز همه جهان از همین شهدا الگو می گیرند و امروز مبدا همه ی حرکت ها و قیام های جوانان در مقابل استکبار همین شهدا هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۳۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم گلباران مزار شهدای فردوس که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید گفت : فرهنگ شهادت از صدراسلام فرهنگی به یاد ماندنی و ثابت بوده است به طوری که پیامبر اکرم ( ص) از همان صدر اسلام یاد شهدای احد را زنده نگه می داشت.

سردار قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه  پاسداشت خون شهدا سیره علوی مدنی و حسینی است گفت: خون شهدا جاودانگی می آورد واگر به عاشورا شهدا و محرم نیاز داریم تنها برای این است که ما به فرهنگ شهدا و امام حسین نیاز داریم.

وی تصریح کرد: شهدا راه و مسیری دارند و اگر راه  شهدا را پیش بگیریم و منتظر شهادت باشیم در مسیریم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه امروز وصیت نامه شهدا در دست ماست گفت: ما می توانیم  شهدا را الگو قرار دهیم چرا که خاطره و وصیت نامه شهدا برای ما معنویت می آورد.

سردار قاسمی افزود : امروز همه جهان از همین شهدا الگو می گیرند و امروز مبدا همه ی حرکت ها و قیام های جوانان در مقابل استکبار همین شهدا هستند و انقلاب اسلامی متکی به شهدا و خانواده شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها