خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قاینات:

عبرت عاشورایی یعنی سرانجام منفعت طلبی و دنیا طلبی/ لبخند دشمن دسیسه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قاینات گفت: عبرت عاشورایی یعنی سرانجام منفعت طلبی و دنیا طلبی و سرانجام غفلت در بین حق و باطل و برای اینکه به سرانجام گذشتگان دچار نشویم باید راههای مقابله با نفوذ دشمن را بدانیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۹۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در مراسم یادبود شهید ابراهیم سیفی نیا از شهدای سازمان غله وسیلو با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: از ابتدای خلقت حضرت آدم تا به امروز تبلور عینی سخن خداوند را می بینیم اما نوع این تقابل حق وباطل در طول زمان فرق کرده است.

وی افزود: تقابل درون مذهبی به تقابل درون خانواده ای رسیده است وفضارار آنقدر سیاسی کرده ایم وتقابل را ریز کرده ایم که در بین خانواده ها اختلاف ایجاد می شود.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت: آن چیزی که در جامعه اسلامی خط قرمز است اصل اسلام واصل مکتب تشیع واصل نظام وولایت است .وحضرت آقا می فرماید هرکس این ها را قبول داشته باشد  درون نظام است ولذا باید مواظب دسیسه های استکبار باشیم

وی با اشاره به موضوع نفوذ گفت: برنامه ای که دشمنان در زمان حیات پیامبرداشتند وبعد از  رحلت ایشان عملیاتی کردند بحث نفوذ در حاکمیت جامعه اسلامی بود ودر حال حاضر حضرت آقا چند سال است که ابن کلمه را فریاد می زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه رد سپاه ناحیه قاینات گفت:انقلاب ما از نفوذ مستثنی نیست واین باید مورد توجه قرار گیرد .

وی با اشاره به واقعه عاشورا نیز بیان داشن:عاشورا درس های مختلفی از جمله درس ولایت،درس دشمن شناسی واخلاص وایثار واطاعت دارد وباید از اتفاقات درس وعبرت بگیریم

حجت الاسلام ملک آبادی ادامه داد:عبرت عاشورایی یعنی سرانجام منفعت طلبی ودنیا طلبی وسرانجام غفلت در بین حق وباطل وبرای این که به سرانجام گذشتگان دچار نشویم باید: دشمن شناس باشیم وراههای نفوذ دشمن را نیزبشناسیم وراههای مقابله با نفوذ دشمن را هم بدانیم.

وی گفت:برای این که دشمن را بشناسیم باید به قرآن مراجعه کنیم واین در حالی است که قرآن در مباحث سیاسی وبین المللی اجتماعی واقتصاد ما جایگاهی ندارد .

 ملک آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:خدای متعال در قرآن  نحوه مواجه با دشمن را این گونه به ما وشما دولتمردان آموزش می دهد که ای کسانی که ایمان آورده اید از غیر دین خودتان دوست وهم راز نگیرید چرا که این ها ازهیچ دسیسه وجنگی نسبت به شما فروگذار نمی کنند

وی افزود:آمریکای جنایتکار را ببینید که چه دسیسه هایی از ابتدای انقلاب اسلامی ودر دوران جنگ تحمیلی بر علیه ماداشته است. دشمنان دوست دارند که در سختی باشیم و در حرف زدنهایشان بغض آشکار و نمایان است.

 حجت الاسلام ملک آبادی اظهارداشت:در برجام ودر مذاکرات، وندی شرمن مردم ما را دروغگو خطاب می کند و در سخنرانی ها خود نیز سایر آنها برعلیه ما حر ف می زنند.

وی ادامه داد: دشمن با ما همراه شده و پیاده روی کرده و لبخند هم می زنند  ولی وقتی به خلوتگاه خودشان می رسند هرکاری بخواهند برعلیه ما انجام میدهند پس باید آگاه باشیم واین دسیسه های دشمنان را مد نظرداشته باشیم.

گفتنی است، این مراسم به همت حوزه شهید آوینی در محل سالن اجتماعات جهادکشاورزی قاین برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها