خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

شکست حصر آبادان حاصل ولایت پذیری ملت بزرگ ایران اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: با ولایت پذیری می توان برتمام هجمه های دشمنان فائق آمد؛ همان طور که در عملیات ثامن الائمه با دو نعمت ولایت و ولایت پذیری پیروز شدیم و این چنین شکست حصر آبادان نصیب ما شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۳۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در مراسم عزاداری ابا عبدالحسین(ع)که با حضور پایوران، بسیجیان، مسئولین ادارات  و خانواده های معظم  شهدا در گردان المهدی (عج) برگزار شد ضمن گرامی داشت  هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: شهدا ورزمندگان با تاسی از امام حسین(ع)از دین خدا پاسداری کردند.

وی افزود: جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود و رزمندگان برای حفظ اسلام  و دین خود از جان خود مایه گذاشتند؛ همان طوری که امام حسین (ع) ویارانش عمل کردند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان به سخنی از امام خمینی اشاره کرد که فرمودند: «حصر آبادان باید شکسته شود» و عنوان کرد: رزمندگان بعد از این فرمان آن را یک تکلیف دینی دانستند، و با غیرت وصف ناپذیر وارد عمل شده و با یاری خداوند وتوکل وصبر حصر آبادان را شکستند.

راسخی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی همیشه در مقابل هجمه های سنگین دشمن موفق است، و با ولایت پذیری می توان برتمام هجمه های دشمنان موفق شد؛ همان طور که در عملیات ثامن الائمه با دو نعمت ولایت و ولایت پذیری پیروز شدیم و این چنین شکست حصر آبادان نصیب ما شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها