خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

۱۰ منطقه خوزستان توسط سپاه سالم‌سازی شد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان سالم‌سازی تفرج‌گاه‌ها و کنار رودخانه‌های خوزستان را یکی از مطالبات مهم دانست و گفت: ۱۰ منطقه خوزستان توسط سپاه سالم‌سازی شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵

سردار حسن شاهوارپور در همایش تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در تالار اجتماعات شهدای ملی حفاری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر خوزستان زیر نظر نماینده ولی فقیه هدایت می‌شود.

وی افزود: در این ستاد مجموعه‌های خودجوش مانند بسیج، ائمه جمعه و جماعت که به نوعی امر به معروف و نهی از منکر را تکلیف دینی خود می‌دانند فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اقدامات آموزشی را از جمله فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و گفت: تلاش‌هایی در این زمینه در حوزه‌های علمیه استان انجام شد که کارهای خوبی است.

ضرورت سالم سازی تفرج گاه‌ها و کنار رودخانه‌های خوزستان

وی آموزش‌های تخصصی به آمران به معروف و ناهیان از منکر در گروه‌های طلایه داران را از دیگر اقدامات انجام شده در استان خوزستان بیان کرد و ادامه داد: در این زمینه پشتیبانی قوه قضاییه و دادگستری می‌تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد.

سردار شاهوارپور یکی از موضوعات را نظارت بر تالارهای عروسی در سطح شهرها عنوان کرد و یادآور شد: به دلیل گستردگی که وجود دارد کنترل و نظارت بر آنها خیلی ضعیف است که باید در مطالبات ما قرار گیرد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: ازدواج امر مقدسی است و در دین اسلام نیز بر آن تاکید شده ‌ولی متاسفانه حواشی در تالارها به وجود می‌آید که مناسب نیست.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم بنابراین باید نام‌های که برای میادین، محلات و خیابان‌های شهرها انتخاب می‌شود با ارزش‌های دینی و انقلابی همخوانی داشته باشد.

اقدامات سالم سازی 10 منطقه خوزستان توسط سپاه

وی سالم‌سازی تفرج‌گاه‌ها و کنار رودخانه‌های خوزستان را یکی از مطالبات مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید این مسائل توسط ستادهای امر به معروف و نهی از منکر از مسئولان شهرستان‌ها مطالبه شود.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: باید امنیت خانواده‌ها در تفرج گاه‌ها و کنار رودخانه‌های خوزستان تامین شود زیرا هیچ کس مخالف تفریح نیست ولی نباید کارهای منکر در این نقاط انجام شود.

وی سالم سازی برخی از مناطق حاشیه‌ای در شهرهای مختلف را از جمله اقدامات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اعلام کرد و توضیح داد: بر همین اساس کارهایی را در 10 منطقه آغاز کردیم که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان ترک اعتیاد و مبارزه با قاچاقچیان را نام برد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرهای مختلف خوزستان مستقل هستند و ارتباطشان با مرکز استان در حد پشتیبانی است بنابراین باید مطالبات خود را از مسئولان منطقه خود بخواهند.

ارائه گزارش مسئولان برای ایجاد 18 هزار شغل در خوزستان

وی در ادامه به فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: باید مسئولان آموزش و پرورش طوری برنامه ریزی کنند که ساعت تعطیلی مدارس دخترانه و پسرانه همزمان نباشد تا مشکلی پیش نیاید.

سردار شاهوارپور در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال 1396 اشاره کرد و در همین ارتباط گفت: یکی از اقدامات در این زمینه ایجاد اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر پاسخگویی مسئولان در مقابل عملکردشان عنوان کرد: بانک‌های خوزستان گزارش دهند برای اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان در 6 ماه نخست امسال چه مقدار تسهیلات به متقاضیان واگذار کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: دولت قرار است در سال 1396 بیش از 900 هزار شغل در کشور ایجاد کند که 38 هزار نفر آن به خوزستان اختصاص دارد که باید مسئولان در این زمینه گزارش دهند که یکی از مطالبات جدی ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها