افتتاح سالن چند منظوره صالحین

به همت بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، سالن چند منظوره صالحین در حوزه مقاومت شهید مصطفی خمینی شهر دالکی، امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، ضمن اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس، گفت: این ایام فرصتی برای خودسازی و آشنایی با سیره و روش معصومین، ویژه امام حسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین تبیین قیام امام حسین (ع) است.
سرهنگ غلامپور اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس ما، با پیروی و الگو گرفتن از امام حسین (ع) و با رمز ائمه اطهار در عملیات‌ها موفقیت و پیروزی کسب می‌کردند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان یادآور شد:با توجه به این که، هفته امر به معروف و نهی از منکر را پیش رو داریم لذا بر همه ما واجب است در حیطه کاری خود مقوله امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه، سپاه پاسداران در پروژه‌های بزرگ عمرانی، همیشه پیشقدم بوده گفت: این سالن چند منظوره، حاصل چند سال کار کارشناسی و مدیریتی بوده که با همت مسئولین شهر دالکی و خیرین راه اندازی شده و آماده بهره برداری برای بسیجیان و عموم مردم می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار