خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه در بیرجند :

انجام 47هزار پروژه محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم داری در کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه از انجام 47هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم داری در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضن گرامی داشت ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس اظهارداشت: ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه گفت: امنیت کشور در بحث دفاع است و سپاه برای برقراری امنیت پایدار باید در کنار مردم باشد تا تمام راهبردهای خود در کنار مردم تامین کند.

سپاه ضمن دفاع از دستاوردهای انقلاب محرومیت زدایی می کند

وی ادامه داد: سپاه در شمال غرب و جنوب شرق کشور ضمن دفاع از دستاوردهاکار محرومیت زدایی نیز انجام می دهد و در این زمینه کارهای خوبی انجام داده است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه سپاه از مردم و محلات بوجود آمده است و از مردم  است و ازیک دانشگاه نظامی بوجود نیامده ، عنوان کرد: رمز موفقیت سپاه مردمی بودن ، مردم داری و محرومیت زدایی است.

 سپاه در 35 عرصه کار مردم را دنبال می کند

 وی با بیان اینکه در 35 عرصه کار مردم را دنبال می کنیم، گفت: سپاه در بحث ساخت مسجد و حوزه های علمیه نقش فعال دارد زیر باید در تقویت و کمبود مساجد و حوزه های علمیه از توان سپاه استفاده شود.

 فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه افزود: در همه استانها سپاه کمک هایی به حوزه های عیمیه، ساخت خانه عالم ، مسجد،کشاورزی، آب، بهداشت داشته است تا توازن در این خصوص برقرار شود.

 وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص محرومیت زدایی در سطح کشور انجام شده ، گفت: 47هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم داری در سطح کشور در حال انجام است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سومین استانی است که همایش چوپانان وگله داران را برگزار می کند، بیان داشت: این همایش ها تا کنون در هیج جای کشوربرای چوپانان انجام نشده است.

چوپانان 25 پروتئین درصد  و 35 درصد صنایع دستی کشور را تامین می کنند

 وی با بیان اینکه چوپانان بهترین قشر جامعه هستند که حدود یک درصد جامعه را در بر می گیرند ولی 25 درصد پروتئین و 35 درصد صنایع دستی کشور را تامین می کنند.

 فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه ادامه داد: این قشر پرتلاش جامعه در هیچ جلسه اقتصادمقاومتی شرکت نکرده اند ولی بیشترین کار در اقتصاد مقاومتی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت سپاه زندگی با اقشار مختلف جامعه است، عنوان کرد: ارتباط با با اقشار مختلف جامعه یک ارتباط سازنده است.

 سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم گفت: همایش گله داران و چوپانان و افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی از برنامه های چهارمین روز هفته دفاع مقدس در سپاه استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها