خبرهای داغ:
رئیس ستاد عتبات عالیات نهبندان خبر داد:

نهبندان با 2 موکب در اربعین امسال

رئیس ستاد عتبات عالیات نهبندان گفت: این دو موکب که یکی با پخت نان و دیگری با صبحانه از زائرین پذیرایی می نماید با کمک های مردمی و به صورت خود جوش برپا می شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۶۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمود رضا بخشی رئیس عتبات عالیات نهبندان در جلسه شورای سیاست گذاری عتبات عالیات ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با اعلام این خبر گفت: امسال شهرستان نهبندان دارای دو موکب در کاظمین در ایام اربعین به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کند.

وی افزود: این دو موکب که یکی با پخت نان و دیگری با صبحانه پذیرایی می نماید با کمک های مردمی و به صورت خود جوش برپا می شود.

بخشی تصریح کرد: سال های گذشته صنف کامیون داران نهبندان با چند دستگا تریلی و ماشین سنگین هدایا و نذورات سایر شهرستان های خراسان جنوبی را به عراق انتقال داده اند که امسال نیزاین کار صورت می پذیرد.

رئیس عتبات عالیات نهبندان در ادامه با بیان اینکه شهرستان نهبندان که خود یکی از محرومترین نقاط ایران به شمار می رود افزود: با تمام کمی و کاستی ها مردم خونگرم و دوستدار اهل بیت در امر خدمت رسانی و کمک به بازسازی عتبات عالیات و اجرای برنامه های معنوی پیشتاز بوده و هستندچرا که این مردم می دانند امام حسین(ع)صاحب اختیار همه عالم است و متعلق به همه انسان ها در هر زمان و مکانی می باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها