خبرهای داغ:
به مناسبت روز شعر و ادب فارسی

برگزار عصر شعر در شهرکلاته خیج

به مناسبت روزشعروادب فارسی عصرشعر با حضور شاعران برجسته استان های مازنداران ، گلستان ، خراسان وسمنان درمحل اقامتگاه بوم گردی چشمه مراد شهر کلاته خیج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۲۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج شاهرود، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: این مراسم در محل اقامتگاه بوم گردی چشمه مراد کلاته خیج برگزار و شاعران مهمان و محلی به قرائت اشعارخود پرداختند.
وی افزود: برگزاری چنین نشست‌ها یی ادبی با حضورهنرمندان ازاستان‌های همجوار را آشنایی بیشتر هنرمندان با فرهنگ، اداب و روسوم استان‌ها با هم و تشویق هنرمندان در تولید و خلق آثار ادبی دانست.
آشوری ضمن تشکر از شهرداری و اعضاء شورای شهر کلاته خیج در همکاری این همایش ادبی، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری خود را به صورت شهرستان محوری در دستور کار دارد و برنامه‌های فرهنگی و هنری خود را با همکاری مسئولین محلی در مراکز بخش و شهر‌های شهرستان جهت نشاط و پرنمودن اوقات فراغت خانواده‌ها و جوان برگزار می‌نماید.
شایان ذکراست: این مراسم با همکاری شهرداری، شورای شهر، انجمن شعر و ادب و اقامتگاه بوم گردی کلاته خیج برگزار گردید و در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و اهدایایی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از شاعران مهمان ومحلی تقدیربه عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها