خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

طرح کرامت باید با قدرت اجرایی شود

امام جمعه ملایر با بیان اینکه طرح کرامت در این شهرستان پایه‌گذاری می‌شود و باید با قدرت اجرایی شود، گفت: به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر موجب ناامنی و نگرانی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۳۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

طرح کرامت باید با قدرت اجرایی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ملایر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه شاداب و با نشاطی داشته باشیم این مسرت در گرو امنیت است چراکه امنیت یک نعمت بی بدیل از درگاه ایزد منان است.

وی با بیان اینکه امنیت در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و قضایی تاثیرگذار است، گفت: دو نعمت بزرگ امنیت و عافیت است؛ خداوند در قرآن آن جایی را که امنیت هست برای آرامش و آسایش ذکر فرموده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه جایی که کفران نعمت شود لباس ذلت، گرسنگی و ترس را می پوشاند، بیان داشت: کسانی که از نعمت امنیت و آرامش برخوردار بودند خدای متعال رزق و روزی آنها را از جاهای مختلف به آنان می رساند.

وی با اشاره به اینکه حضور ما در این جلسه نمونه‌ای از سپاسگزاری از امنیت آفرینان این شهرستان و استان است، گفت: دغدغه ای که در این شهرستان وجود دارد بحث مواد مخدر است.

برقراری با بیان اینکه طرح کرامت در این شهرستان پایه‌گذاری می‌شود و باید با قدرت اجرایی شود، تصریح کرد: به ویژه خرده‌فروشان موجب ناامنی و نگرانی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم طرح کرامت در این شهرستان به نتیجه برسد، باید با خرده فروشان مقابله کنیم، گفت: نگرانی دیگر بحث مراسم های عروسی و عزا است که باید سرو سامان داده شود تا برای دیگران مشکلی ایجاد نشود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه متاسفانه برخی مراسمات عروسی و کاروان‌های عروسی باعث آزار و اذیت مردم شده است، ابراز داشت: با اتمام عروسی‌ها و شروع ماه محرم برخی مراسمات عزا نیز باعث آزار و اذیت مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسمات عزا نباید برای تردد خودروها ایجاد مزاحمت ایجاد کند بر ساماندهی این برنامه‌ها توسط نیروی اتنتظامی تاکید کرد و گفت: اگر این مشکلات را حل کنیم بخش عمده ای از نگرانی‌ها و مطالبات مردم پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات