خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: استان همدان یکی از استان‌های بسیار خوب در کاهش جرائم بوده است و در میان شهرستان‌های استان، ملایر در بیشتر شاخص‌ها رتبه اول را دارد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۱۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

ملایر در بیشتر شاخص‌های امنیت رتبه اول را داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر سرفراز و پیروز این نبرد نابرابر شویم به تأسی از قیام و نهضت عظیم عاشورا و پیروی از امام حسین(ع) بود که توانستیم با اعتقاد و افتخار در مقابل ظلم و تجاوزی که به ما تحمیل شد بایستیم .

وی با بیان اینکه مسائل انتظامی، نظم و امنیت یکی از مهمترین حوزه‌های خدمت است، گفت: توفیق بزرگی است که انسان در مقامی که دارد خدمتگزار شایسته مردم باشد و امروز افتخار می‌کنیم که کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است .

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه این امنیت را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، افزود: ما وارث شهدا و مدیون تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر نیروهای انتظامی در کنار سایر نیروها در سپاه پاسداران، اطلاعات و همه کسانی هستیم که برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند .

وی ادامه داد: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و ما باید همواره شاکر این امنیت باشیم، تامین امنیت فراتر از همه چیز است.

رضایی ضمن تقدیر از تلاش‌های 3.5 ساله سرهنگ ترک نیا و موفقیت ایشان در کاهش جرائم افزود: استان همدان یکی از استان‌های بسیار خوب در کاهش جرائم بوده است و در میان شهرستان‌های استان، ملایر در بیشتر شاخص‌ها رتبه اول را دارد.

وی یادآور شد: حوزه ماموریت نیروی انتظامی حوزه بسیار گسترده ای است و در تامین امنیت و پیشگیری 18  رسته کاری وجود دارد که هماهنگی و مدیریت آنها زحمات بسیاری را می‌طلبد .

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یک شهرستان فرهنگی است و ضمن تقدیر از همدلی و همراهی همه مسئولین گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقا دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات