خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در هفته نیروی انتظامی در نهاوند بالغ بر ۱۲۰ برنامه ‌مختلف در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۷۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

برگزاری 120 برنامه طی هفته نیروی انتظامی در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ منصور ملکی امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا در نهاوند با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار وعزت در حال تامین ‌امنیت برای آحاد‌ مردم‌ است، بیان داشت: شعار امسال هفته‌ ناجا «امنیت برای همه، پلیس برای امنیت» است که ‌نقش پلیس برای تامین امنیت را برای همگان ‌مشحص می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده طی هفته ناجا در نهاوند افزود: در این هفته بیش از ۱۲۰ برنامه‌ مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، اهدا خون، رژه موتوری، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دلجویی از خانواده شهدا و ایثار گران از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: همچنین ‌در این هفته یادواره ۴۵ شهید انتظامی نهاوند برگزار می‌شود که از جمله مهمترین برنامه‌های هفته‌ناجا در نهاوند است.

ملکی اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه نیروهای انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز آحاد‌ مردم، ‌پلیس را از خود می‌دانند و خود را یک پلیس می‌دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات