خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خبر داد

برگزاری نمایشگاه " امتداد عاشورا" در امام زادگان باقریه

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با محرم نمایشگاه " امتداد عاشورا" به مدت یک هفته در امام زادگان باقریه(ع) برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

علی فرخنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری نمایشگاه امتداد عاشوراء خبر داد و اظهارداشت: این نمایشگاه به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس با محرم در امام زادگان باقریه برگزار خواهد شد.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با بیان اینکه مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه امتداد عاشورا را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب دانست و عنوان کرد: تقویت روحیه ولایت مداری ویادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای رزمندگان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه "امتداد عاشورا"در اول مهرماه افتتاح خواهدشد، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته همه روزه از سالعت 15:30عصر الی نماز مغرب و عشاء برای بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

فرخنده ادامه داد:  بعد از نماز مغرب و عشاء با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه مراسم سخنرانی و عزاداری با حضور عموم مردم برگزار خواهدشد.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در طول یک هفته نمایشگاه عنوان کرد: اجرای تعزیه با تئاتر مدافعان حرم، غرفه های محصولات اقتصاد مقاومتی، خدمات پزشکی، والفجر مقدماتی ، والفجر (1)، کمک به جبهه مقاومت و عتبات عالیات از جمله این غرفه ها است.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)ادامه داد: برگزاری عزاداری با حضور نوجوانان با عنوان سنگر بهشت، برگزاری تئاتر خیابانی با رویکرد شهید جاوید اثر، غرفه رزمندگان و طلاب ، اجرای تواشیع و میدان ختم قرآن از دیگر برنامه های این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس خواهدبود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 25 غرفه دایر خواهد بود، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی استان نیز در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها