خبرهای داغ:
سپاه ناحیه سمنان در بیانیه ای اعلام کرد؛

سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری در کشتار مسلمانان میانمار قابل قبول نیست

سپاه ناحیه سمنان در بیانیه‌ ای ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه دولت و ارتش میانمار اعلام کرد: سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری در کشتار مسلمانان میانمار قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۷۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پی کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار سپاه ناحیه سمنان در بیانیه ای این اقدامات وحشیانه را محکوم اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است؛

حقوق شهروندی و حق زندگی از ابتدایی ترین حقوق هر انسانی در هر کشور و با هر دین و آیینی است.

در کشور ما ایران اسلامی جمعیتی بالغ بر۸۰ میلیون نفردر کنار هم در حال زندگی هستند٬ حال آنکه بخشی از جمعیت کشور ما را برادران سنی٬ مسیحیان٬ زرتشتیان و ارامنه و... تشکیل می دهند و همگی در كنار هم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام و کشور عزیزمان تلاش می کنند؛ حال اینکه چرا با وجود جمعیت چهار درصد مسیحی در میانمار و حتی یک تا دو درصدی هند و فقط باید جمعیت چهار درصدی مسلمانان این کشور مورد حملات وحشیانه بوداییان تندرو و ارتش وحشی صفت این کشور قرار بگیرد و هر چند وقت یکبار این اخبار تأسف بار به گوشمان برسد جای سؤال دارد و اینکه چرا مجامع حقوقی و بین المللی سکوت اختیار کرده اند٬جای تأمل.

اینکه مسبب این حملات وحشیانه " خانم آنگ سان سوچی" دارنده جایزه صلح نوبل "بخوانید نوبل نسل کشی" مورد حمایت دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونسیتی است و با آنها عکس یادگاری می گیرد٬ پاسخ بخش عمده ای از سوالات است؛ ولی در این شرایط زیر سایه بودن مجامع حقوقی و بین‌المللی نظیر سازمان ملل متحد و سکوت آنها جای بسی تأمل و تأسف دارد.

مجامع به اصطلاح حقوق بشری که هر از چندگاهی آزادی و دموکراسی در ایران اسلامی را زیر سوال می برند و بیانیه صادر می کنند؛ هم اکنون در مقابل کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار سکوت اختیار کرده اند.

کشتار بیش از۴۰۰ نفر انسان بی گناه درطول کمتر از یک هفته فاجعه ای انسانی را رقم زده است و کسانی که از اسم هلوکاست برای خود جیره ساخته اند٬ هم اکنون با مشاهده هلوکاست واقعی در میانمار سکوت کرده اند و پشت پرده نیز در حال حمایت از دولت و ارتش میانمار هستند و قطعا در پوست خود نمی گنجند.

ما مسلمانان ایران اسلامی قطعاً اگر برادران مسیحی و آیین های دیگر آسمانی نیز مورد چنین هجمه و حملات وحشیانه ای قرار می گرفتند ناراحت و دل شکسته می شدیم چرا که دین اسلام دین پشتیبانی از مظلومان جهان است.

با نزدیک شدن به ایام محرم این سخن مولایمان حسین(ع) را به گوش تمام مردم جهان می رسانیم که می فرمایند"اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید".

ما بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه سمنان ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه دولت و ارتش میانمار از دولت محترم خواستاریم تا پیگیر فجایع دردناک میانمار در مجامع بین‌المللی باشد و با تندترین بیان و برخورد تا حصول نتیجه قطعی مسلمانان میانمار را فراموش نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها