در دو روز آینده؛

آغاز شبکه مجازی حفظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز به کار شبکه مجازی حفظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۳۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی افزود: روز چهاشنبه مورخه 22 شهریور ماه با حضور رئیس مرکز قرآنی امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شبکه مجازی طرح حفظ قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی نیز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه مندانی که مایل به حفظ قرآن هستند ولی به هر  عللی فرصت حضور در کلاس ها را ندارند از طریق تماس تلفنی و عضویت در سامانه می توانند می توانند در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

عزیزعلی با بیان اینکه آذربایجان شرقی پنجمین استانی است که به این شبکه تجهیز شده است افزود: این طرح به محوریت شهر قم می باشد که آذربایجان شرقی به عنوان پنجمین استان از این شبکه بهره مند خواهد شد.

ناگفته نماند آیین افتتاح شبکه مجازی حفظ قرآن کریم روز چهارشنبه 22 شهریور ماه 96 در سالن اجتماعات واقع طبقه فوقانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حضور رئیس مرکز قرآنی امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار