خبرهای داغ:

پیام قدردانی فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه از حضور مردم در بازسازی واقعه غدیر

فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه در پیامی از حضور و مشارکت مردم در بازسازی واقعه غدیر تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیام تشکر فرمانده ناحیه بسیج سپاه  زیرکوه از حضور پر شور و باشکوه مردم مومن و ولایتمدار زیرکوه در مراسم بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان به شرح زیر است:

 غدیر از علی (علی)است، نه علی(ع) از غدیر

بسم ا...الرحمن الرحیم

مردم عزیز شهرستان زیرکوه، حماسه بیاد ماندنی حضور با صلابت و پرشور شما در مراسم بازسازی واقعه غدیر خم برای اولین بار ، برگ زرین دیگری بر افتخارات شما مردم انقلابی و ولایی افزود.

یک بار دیگر شناخت و اعتقاد خود نسبت به جایگاه ولایت و امامت را بر همه ی جهانیان نشان دادید ، به اثبات رساندید که می شود با تکیه بر شما مردم عزیز کارهای بزرگی را تا نقطه ی مطلوب پیمود.

اینجانب ضمن خشوع در درگاه خداوند حی سبحان و شکرگزاری برای توفیق خدمتگزاری در این برنامه فرهنگی و مذهبی، سپاس و تحسین خود را به پیشگاه شما تقدیم می کنم.

بر خود لازم می دانم از حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزاده گان ، ایثارگران ، بسیجیان قهرمان ، روحانیت و سادات جلیل القدر، ائمه جمعه و جماعات،خیرین بزرگوار،مسئولین استانی و شهرستانی،نیروهای نظامی وانتظامی ،عشایر سختکوش و زحمتکش،شوراهای اسلامی شهر و روستا،شهرداران ،کسبه و بازاریان ، فرهنگیان ، دانشجویان ، دانش آموزان و بویژه عوامل اجرایی و بازیگران این واقعه بزرگ صمیمانه تشکر کنم.

در پایان با اعتماد به فضل و رحمت الهی و امید به توجهات ائمه اطهار(ع)،سربلندی و موفقیت شما مردم عزیز،انقلابی و ولایی شهرستان زیرکوه را از خداوند عز و جل مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه ا.. و برکاته

ابراهیم کریمی    

ارسال نظرات
پر بیننده ها