خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان:

کانون های فرهنگی و هنری مساجد سمنان آمادگی همکاری با بسیج دانشجویی را دارند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان این آمادگی را دارند تا در سطح مساجد دانشگاهها و همچنین مساجد سطح شهرستان ها با بسیج دانشجویی همکاری کند.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۲۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حدادیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با حضور در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در نشست هم اندیشی با مسئولین معاونت های ناحیه بسیج دانشجویی استان شرکت کردند.
در این نشست ابتدا مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن بیان ظرفیت های مجموعه بسیج دانشجویی گفت:ما در بسیج دانشجویی بدنبال تعامل با نهاد های متولی کار فرهنگی در سطح استان هستیم که یکی از مهم ترین این نهاد ها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است چرا که متولی کار فرهنگی در سطح استان است و مهم ترین مجموعه ی این اداره کانون های مساجد هستند چون در سطح شهر و در قلب مساجد به فعالیت های فرهنگی و هنری میپردازند.
در ادامه حجت الاسلام حدادیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت:با توجه به توضیحات مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خداروشکر اقدامات خیلی خوبی از جمله اردوهای جهادی و طرح ولایت توسط بسیج دانشجویی انجام میشود البته ما هم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت هایی همچون گروه تئاتر،گروه سرود،گروه تواشیح،خبرگزاری شبستان و... برخوردار هستیم و همچنین برنامه هایی از جمله تلاوت نور و خانه های نور و... را اجرا میکنیم و امیدواریم که بتوانیم با مجموعه ی بسیج دانشجویی تعامل و همکاری های خوب و گسترده ای انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها