خبرهای داغ:
تیم کشتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران توانست در سیزدهمین دوره مسابقات فرزندان ذکور پالایش و پخش شرکت ملی نفت با درخشش کشتی‌گیران شاهرودی خود، سکوی دوم را تصاحب نماید.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۲۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این دوره از مسابقات، تیم منتخب این شرکت ازحضور دو برادر کشتی‌گیر شاهرودی (منطقه شمالشرق) امیر و رسول عرب احمدی در اوزان ۶۶ و ۷۴ کیلوگرم رشته فرنگی بهرمند می‌برد .

امیر عرب احمدی کشتی گیروزن ۶۶ کیلوگرم در قرعه اول خود با بد شانسی روبرو شد و با کشتی گیر کرمانشاهی قهرمان دوره قبل پنجه در پنجه شد که با کشتی فنی خود توانست در همان دقیقه اول، دوش حریف خود را بر خاک رسانده و ضربه فنی کند و تا کشتی فینال کار سختی را پیش رو نداشت و طبق پیش بینی‌ها توانست به فینال برسد.

اما در فینال با کشتی‌گیر آبادانی رودر رو شد؛ در حالی که شش بر دو کشتی را پیش بود در عین نا باوری ۱۵ بر ۱۲ کشتی را واگذر و به نایب قهرمانی بسنده کرد .

اما رسول عرب احمدی کشتی‌گیر۷۴ کیلوگرم تیم منتخب خطوط لوله و مخابرات نفت ایران که یکی از امیدهای قهرمانی این دوره از مسابقات بود، متاسفانه با مصدومیت روبرو شده و در بازی اول مغلوب حریف بندر عباسی خود گردید .

رسول عرب احمدی در شانس مجدد قدرت خود را بر رخ حریفان کشید و تمامی حریفان را مغلوب و اسیر تکنیک خود کرد و در انتها و درکمال ناباوری مربیان به جایگاه سومی بسنده و مدال برنز را بر گردن آویخت.

شاهرودی‌ها نقش مهمی درنایب قهرمانی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها