خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه خبر داد:

نمایش مردان آسمانی در بشرویه

سرگرد خبازی فر مانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه ازنمایش برنامه فرهنگی مردان آسمانی در اواخر شهریور ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۲۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

سرگرد خبازی فر مانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از نمایش برنامه فرهنگی مردان آسمانی در اواخر شهریور ماه امسال خبر داد.

خبازی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم بخصوص شهید حججی گفت: ازصدر اسلام تابه حال جهت حفظ اسلام ناب محمدی شهدای زیادی جان خودشان را داده اند تا دین مبین اسلام زنده وپا برجا بماند وامروز وظیفه ی ما زنده نگه داشتن رشادتها وراه این عزیزان است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه چندسال بود که برنامه جدید ومتنوعی درشهرستان اجرا نشده بود ، اجرای یک برنامه نمایشی که بتواند در تبیین ارزشهای اسلامی ودفاع مقدس موثر باشد احساس می شد که پس از بحث وبررسی مقرر شد برنامه فرهنگی مردان آسمانی دراواخر شهریور ماه از تاریخ 27/6به مدت 3شب اجراشود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه هدف از اجرای این گونه برنامه های زنده را مقابله با هجمه شدید دشمن در عرصه هنر ، فضای مجازی وسینما وتلاش بی وقفه در کمرنگ کردن ارزشهای اسلامی ودفاع مقدس دانست وخاطرنشان کرد : باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)برزنده نگه داشتن یاد ونام شهدا وانتقال فرهنگ جهاد وشهادت وارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان ونوجوان امیدواریم این برنامه بتواند علاوه بر جذب مخاطب تاثیر ویژه ای در مقابل هجمه های ذکر شده داشته باشد.

علی خبازی در ادامه افزود:این برنامه به عنوان برنامه شاخص هفته ی دفاع مقدس برگزار خواهد گردید که به علت حجم وسیع کار وظایف اجرای این برنامه در قالب 12کمیته تقسیم شده است که کمیته ها از یک ماه پیش فعالیت خود را شروع وهنوز ادامه دارد.

وی در پایان از کلیه ادارات ونهادهای شهرستان که با ستاد اجرای مردان آسمانی همکاری دارند تقدیر وتشکر کرد وگفت: در حاشیه این برنامه نمایشگاه محصولات فرهنگی واقثصاد مقاومتی پیش بینی شده است که علاقه مندان از آن بازدید خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها