خبرهای داغ:
مسئول بنیاد حفظظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود:

برگزاری یادواره زنان شهید استان و شهدای کارکنان دولت در شاهرود

قندهری گفت: در گرامیداشت ایام شهادت امام باقر(ع) و هفته دولت یادواره زنان شهید استان سمنان و یادواره شهدای کارکنان دولت شهرستان شاهرود در گلزار شهدا شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۹۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

کمیل قندهاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ایام هفته دولت و شهادت شهیدا رجایی و باهنر و ایام شهادت امام باقر(ع) با اشاره به برگزاری دو یادواره شهدا در شهرستان شاهرود اظهار کرد: یادواره 14 شهید زن استان سمنان به میزبانی شاهرود و به همت بسیج جامعه زنان استان و شهرستان شاهرود روز دوشنبه ششم شهریورماه از ساعت 17:30 در گلزار شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در این یادواره برنامه های متنوعی به همت بسیج جامعه زنان شاهرود برگزار می شود.

قندهاری با اشاره به برگزاری یادواره 212 شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود بیان کرد: این یادواره در شسب شام غریبان امام باقر و شب شهادت شهیدان رجایی و باهنر از ساعت 17:30 بعداظهر با برگزاری محفل روایتگری شهدا آغاز و برنامه اصلی بعد از نماز آغاز می شود.

وی گفت: در این برنامه قرائت زیارت عاشورا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود.

قندهاری با دعوت از همه مردم شهید پرور برای حضور در این مراسم ها عنوان کرد: امروز دشمنان در جنگ نرم تلاش دارند تا این نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت را محو کنند و برپایی این مراسم ها و حضور در این یادواره ها می تواند در بی اثر کردن توطئه دشمنان و ادامه دادن راه شهدا موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها