خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

تفرقه افکنی بین امت اسلامی تنها نقطه امید استکبار/ هشدار سردار سلیمانی که در دام دشمن گرفتار نشویم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سخن سردار سلیمانی هشدار و گلایه ای است که مبادا غفلت کنیم و در دامی که استکبار در زمینه تفرقه برای ما پهن کرده است گرفتار شویم.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۱۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسینی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عصر روز گذشته در مراسم تشییع دو شهید گمنام در بیرجند اظهارداشت: جوامع بشر تاکنون نتوانستند رشد و تکامل انسان را به قدر جایگاه شهدا در جایی که خداوند می فرمایند از درجه ملائک بالاتر قرار می گیرند. هیچ واژه ای بلند مرتبه تر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه خداوند می فرمایند شهدا زنده اند و نزد خودم روزی می خورند افزود: امروزه در سطح جهان و منطقه، به خاطر رسالتی که نظام اسلامی ایفا می کند و در جهت  دفاع از حقانیت و رسالت انسانها در مسیر تکامل قدم برمی دارد شاهد توطئه های دشمنان هستید.

وی خاطرنشان کرد: امروزه به دعوت دولت های عراق و سوریه که مورد  هجوم  ناجوانمردانه استکبار جهانی قرار گرفته اند تعدادی از مستشاران ما جهت کمک به ملت های مظلوم در منطقه حضور دارند و شهدای مدافع حرم که افتخاری برای جهان اسلام هستند  نیز می درخشند.

حضور مقتدرانه معنوی ما در منطقه بیش از حضور نظامی است

 حسینی با بیان اینکه آنچه در دنیا اتفاق می افتد اینست که دشمنان اسلام با پرچم کفر به مقابله با ما بر نمی خیزند عنوان کرد: در طی دو دهه اخیر چندین  گروهک تروریستی در قالب القاعده، طالبان و داعش را با پرچم اسلام علیه مسلمین تربیت و وارد میدان کارزار کردند.

وی یادآور شد: مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی  شاهد شهادت بیش از 17 هزار شهید والامقام این امت به دست گروهک منافقین بودند اما متاسفانه سکوت اختیار کردند.

ادعاهای آمریکا ادعای دروغین است

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: دشمنان امت ایران اسلامی با ایران هراسی در عالم، ما را به عنوان مدافع تروریست در افکار عموی معرفی و افکار عمومی را علیه ما تحریک کردند و در مجامع بین المللی قطعنامه هایی علیه ما صادر کردند.

 وی ادامه داد: اما روند اقدامات به حق نظام اسلامی در صحنه دفاع از مظلومین عالم و امت اسلامی در منطقه که ما را به کمک جریان های تبلیغی وابسته به جریان خطرناک صهیونیست متهم می کردند امروز ما ضمن اینکه حضور مقتدرانه معنوی و نظامی در منطقه داریم.

ثابت کردیم در دفاع  از حقوق بشر و آزادی درست عمل می کنیم

حسینی با بیان اینکه دشمنان مدعی بودند ما منطقی نداریم خاطرنشان کرد: با حضور در صحنه گفتمان ثابت کردیم که هم منطق داریم و ما برای دفاع  و آزادی از حقوق بشر درست عمل می کنیم نه جنایت کارانی که در هیچ جای دنیا حضور پیدا نکردند مگر اینکه حق مسلمانان و سایر ملت ها را ضایع کردند.

امروز تنها جریان، تفکر و امتی که مقابل اهداف ناحق آمریکا ایستاده امت اسلامی ایران است

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا می داند ادعاهای آمریکا ادعای دروغین است افزود: در ارتباط با دفاع از حقوق بشر رهبری فرمودند " در هیچ جای دنیا دولتی همچون آمریکا ندیدیم که در چه در کشور آمریکا و چه در سایر ملت ها حقوق بشر را پایمال کرده باشد" این سخن به حقی است.

حسینی ادامه داد: امریکا نقشه خاورمیانه بزرگ را طراحی کرده بوده و گام های زیادی را با عوامل خودش در منطقه برداشته بود و امروز تنها جریان، تفکر و امتی که مقابل اهداف ناحق آمریکا ایستاده  امت اسلامی ایران است.

تنها نقطه امید استکبار و مخالفین شما امت اسلامی تفرقه بین شما است

 وی با تاکید بر اینکه تنها نقطه امید استکبار و مخالفین شما امت اسلامی تفرقه بین شما است و لاغیر متذکر شد:  سردار سلیمانی که مایه افتخار جهان اسلام است در دو روز قبل در جمع روحانیت مساجد گفت " اگر قرار باشد با القاب بی حجاب و با حجاب، چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گرا بخشی از جامعه را قطعه قطعه کنیم که پیشرفت نمی کنیم."

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: این سخن سردار سلیمانی هشدار و گلایه ای است که مبادا غفلت کنیم و در دامی که استکبار در زمینه تفرقه برای ما پهن کرده است گرفتار شویم. عدم توجه به این موضوع خساراتی که جبران آن غیرممکن ایجاد می کند.

وی ادامه داد: لازم است همه ما در این مسیر بسیار دقت کنیم و آینده کشور و اهداف شهدا را از نظر دور نکنیم. اگر همه ملت ما بر محور ولایت امر حرکت کنیم و سلایق شخصی و گروهی و حزبی را بر منافع ملی ترجیح ندهیم ملت اسلام همچنان سربلند می ماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها