خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض:

پایداری در راه ولایت هزینه بردار است

امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: ولایت و پایداری در راه ولایت هزینه بردار است وشهید حججی در راه دفاع از ولایت سر داد.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۶۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین "یعقوبی "امام جمعه خضری دشت بیاض شب گذشته در مراسم یادبود شهید حججی و وداع با دوشهید گمنام در جمع مردم شهرستان قاینات اظهارداشت:خداوند برای مومنین تجارت پرسودی را فراهم کرده است واین تجارت با جانهایی است  که ارزش چندانی ندارد مگر به شرط این که ما فروشنده باشیم و دراین راهها شرکت کنیم و بدنها برای آخرت کار کنند.

شهدا در راه انقلاب از جان خود هزینه کردند

وی ادامه داد: همین شهدایی که بدن را در معرض فروش قرار می دهند وخداوند که بهترین خریدار جان انسان است این جان را خریداری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین" یعقوبی" بیان داشت: آن کسی که می خواهد در این دوره زمانه انقلابی بماند ،آن کسی که می خواهد مطیع ولایت بماند باید هزینه کند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) برای دفاع از ولایت بین در ودیوار قرار گرفت. امروزه اگر دم از ولی فقیه خودمان می زنیم اگر دم از امام زمان ورهبر می زنیم باید هزینه بدهیم.

پایداری در راه ولایت هزینه بردار است

امام جمعه خضری دشت بیاض  تصریح کرد: ولایت و پایداری در راه ولایت هزینه بردار است وماهم هزینه آن را می دهیم و گاهی همانند شهید حججی برای دفاع از ولایت باید سر داد.

وی با توصیه همگان به صبر گفت: در تمام مراحل زندگی، در برخورد با دیگران،در برخورد با جریانها ومشکلات زندگی باید صبر کرد. در راه ولایت، انقلاب و اسلام باید صبر داشته باشیم و دراین زمینه ها باید از صبر شهدا یاد بگیرم.

وی  گفت: صبر را از محسن حججی ها در میدان رزم یاد بگیرید با این که دشمن در پشت سرش است و با آن نگاه نافذ و مقتدرانه اش لحظه ای احساس ترس را در وجودش احساس نمی کنید.

وی ادامه داد: امروز همه ما وشما مدیون خانواده شهدا هستیم واگر می خواهیم مثل شهدا باشیم باید صبررا از خانواده شهدا واز والدین وهمسروفرزندان  شهدا یاد بگیریم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها