خبرهای داغ:
دکتر حسینی شاهرودی:

دولت با نگاه جهادی تحقق برنامه ها را دنبال کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رأی نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی فرا فراکسیونی بود.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در "ارزیابی رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت"، اظهار داشت: رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به وزرا و دولت کم سابقه بود و نشان از اعتماد مجلس شورای اسلامی به دولت است.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس با رأی مناسب، قاطع و ارائه دیدگاه های خود به وزاری پیشنهادی، دین خود را به دولت ادا و برادری خود را ثابت کردند، گفت: حال نوبت دولت است که با قدرت و تلاش به دنبال تحقق برنامه ها و اهداف خود با نگاه جهادی باشد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تشخیص خود در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور عمل کردند، تأکید کرد: رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملاً فراجناحی و فرا فراکسیونی بود و این نشان از استقلال مجلس از جناح بندی ها دارد.

وی با اشاره به آمار و آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت و تناقض آن با نظرات فراکسیون های مختلف مجلس، تصریح کرد: این آرا به خوبی نشان می دهند که نمایندگان به دولت اعتماد کرده و حال نوبت دولت است که با اتکا به رأی مجلس و در پاسخ به این اعتماد، با سرعت در جهت تحقق برنامه ها و عمل به وعده ها تلاش نماید و قدر این فرصت را بداند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها