خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه استان:

اجرای 40 عنوان برنامه در هفته بسیج اصناف در استان سمنان

یعقوبی با اشاره به هفته بسیج اصناف که از 29مرداد تا4شهریور ماه است گفت: 40 عنوان برنامه در هفته بسیج اصناف در سطح استان سمنان به همت حوزه های بسیج اصناف اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۲۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

محمد یعقوبی مسئول سازمان بسیج اصناف وبازاریان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اینکه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی و فرزند حسام الدین، این روز بنام بسیج اصناف نامگذاری شده اظهار کرد: به همین منظور از 29 مردادماه تا چهارم شهریورماه بنام هفته بسیج اصناف نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج اصناف در سراسر کشور « اصناف حامی تولید ملی و اشتغال » می باشد افزود: 40 عنوان برنامه در سطح استان سمنان به مناسبت این هفته به همت حوزه های بسیج اصناف اجرا می شود.

یعقوبی با برشمردن برنامه های مهم این هفته خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستانها، برگزاری نشست با عنوان یاوران معروف و تجلیل از فعالان امر اقامه نماز و برپایی نماز با شکوه در بازارها و پاساژها و تشکیل شورای فرهنگی در پاساژها و تجلیل از فعالان آموزشهای فقه بازار از جمله این برنامه هاست.

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، حضور منسجم بسیجیان اصناف در نماز جمعه و برگزاری ویژه روز قشر و قرائت بیانیه مجمع بسیج استان با حضور دکتر حسن پور (ریاست محترم سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور) در تاریخ 14/06/96 در شهرستان مهدیشهر با حضور مسئولین و رؤسای اتاق اصناف استان و شهرستان ها از برنامه های شاخص هفته اصناف استان می باشد.

یعقوبی با اشاره به حضور عوامل فرهنگی در بازارها به منظور کمک بیشتر به ایجاد بازار اسلامی با تاکید بر اجرای فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص شعار سال96 گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه ای دراز مدت بر اقصاد کشور است که اقتصاد مملکت را از حالت وابسته ،تک محصول و مصرف زده رها ساخته و به اقتصاد مستقل و صرفه جویانه ،متعادل و ضربه ناپذیر مبدل می سازد.

وی استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در بازار های استانی اشاره و در خصوص پدیده قاچاق کالا افزود: قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری در کشور می گردد و این امر تاثیر نامطلوبی بر تولید ناخالص داخلی می گذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها