فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)شهر کاکی

شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد

اسکندری با اشاره به اظهارنظرهای ناصواب در خصوص حضور رزمندگان در سوریه و عراق گفت : تخطئه کسانی که در خط مقدم مقاومت حضور دارند ناشی از عدم آگاهی آنان به الفبای عزت و امنیت است و شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد .
کد خبر: ۸۹۰۳۷۶۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج) شهر کاکی در آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با اشاره به شهادت این شهید والامقام گفت : شهادت شهید حججی هوای کشور را معطر به شمیم شهادت کرد و چشمان خواب زده بسیاری را هوشیار و بیدار ساخت .

عبداله اسکندری حضور رزمندگان در صدها کیلومتر دورتر از مرزها را ، استراتژی نظام برای مقابله با جریان تفرقه و تکفیر دانست و تصریح کرد : اگر امروز امثال شهید حججی ها ، صدها کیلومتر دورتر در جبهه سوریه میجنگند به خاطر اینست که ما شاهد تجاوز و تعدی در آبادان و خرمشهرمان نباشیم .

وی با اشاره به اظهارنظرهای ناصواب در خصوص حضور رزمندگان در سوریه و عراق گفت : تخطئه کسانی که در خط مقدم مقاومت حضور دارند ناشی از عدم آگاهی آنان به الفبای عزت و امنیت است و شهادت شهید حججی نشان داد که دفاع از عزت و عزت آفرینی مرز نمی شناسد .

اسکندری خاطرنشان کرد :شهید محسن حججی قبل از اینکه نماد صلابت و عزت یک ملت شود ، جهادگری به تمام معناست که کارجهادی و خدمت در مناطق محروم در زندگی ایشان پررنگ است و ادامه راه این شهید جز با خدمت بیشتر و کار جهادی تر امکان پذیر نیست . فرمانده حوزه ولیعصر (عج) کاکی "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" را مرامنامه و مانیفست تشیع در حفظ عزت و آزادگی دانست و گفت : شهید محسن حججی با شهادت خود نشان داد که سرباختن پیش محبوب محدود به زمان و مکان نمی شود و در همه اعصار جاریست.

وی اضافه کرد شهید حججی در عمل به تکلیف بود که آن تمثال غررو آفرین را آفرید و خلا عزت در سلفی حقارت برخی نمایندگان مجلس در جامعه را پر کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار