خبرهای داغ:

اجرای طرح محله صالحین در مهدیشهر

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) طرح محله صالحین درمهدیشهر برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۰۳۶۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، علی شاهورانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج از اجرای طرح محله صالحین در راستای بررسی پیگیری و رفع مسائل ومشکلات محله های شهرستان مهدیشهر خبر داد.

وی گفت: مقدمات این طرح از ابتدای سال فراهم شد وبه طور رسمی از تابستان و همزمان با شروع برنامه های اوقات فراغت آغاز شد که این طرح به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج)مهدیشهر اجرا می گردد.

فرمانده حوزه حضرت مهدی (عج)مهدیشهر خاطرنشان کرد: این طرح بامحوریت یکی از روحانیون مخصوصا امام جماعت مسجد که تسلط کامل به فعالیت مورد نظر می باشدانجام میشود.

وی افزود: با بررسیهایی که به عمل آمده، این طرح باتوجه به میزان و نوع معضلات ومسائل موجود درنقاط مختلف شهر،محله مسکن مهر خاتمالانبیا درشهرک شهدا برای این طرح انتخاب شد.

شاهورانی اضافه کرد: این طرح زیر نظر روحانی مسجد ؛شورایی به نام شورای اسلامی محله انتخاب می شود که این شورا باتشکیل گروههای مختلف  وتقسیم وظایف در زمینه های فرهنگی  سازندگی واشتغال زایی و...با تشکیل بانک اطلاعاتی قوی  ازآن محله مورد نظر رادارند.

شاهورانی تصریح کرد: در این طرح تلاش میشود باتوجه به معضلات و مسائل گوناگون در جامعه ازیک سو توجه نهادها و سازمانهای مختلف به سمت محله سوق داده شود و از سوی دیگر این انگیزه ها جهت حس مطالبه گری واهمیت سرنوشت فردی واجتماعی درمیان ساکنین محله تقویت واهداف  تربیتی وفرهنگی آن مدنظر وپیگیریهای لازم صورت گیرد.

وی این طرح را در مجموعه برنامه ریزی های صورت گرفته برای تک تک ساکنین محله و در سنین مختلف عنوان کرد و گفت: به مرور زمان و به ترتیب اولویت پیگیری خواهد شد و با مردمی گشتن این طرح سالیان متمادی اهداف این طرح پیگیری خواهد شد.

فرمانده حوزه حضرت مهدی (عج)با بیان اینکه برنامه های لازم جهت رفع معضلات  گوناگون محله طراحی واجرا میشود که موفقیت آن به میزان اعتماد وهمراه ساختن ساکنین محله با شورای اسلامی محله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها