خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

افتتاح 26 طرح بهداشت و درمان طی هفته دولت در ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: امروز 77 طرح در حوزه بهداشت در حال انجام است که 26 مورد آن در هفته دولت با 33 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
افتتاح 26 طرح بهداشت و درمان طی هفته دولت در ملایر
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در نشست فصلی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه در راستای ایفای رسالت مهم خبررسانی و اطلاع رسانی تلاش می‌کنند و با بیان اینکه در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم هستیم، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با حضور و مشارکت گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه بزرگی را رقم زدند و این نشان از تایید مجدد مردم برای دولت بود به ویژه که در حوزه سیاست خارجی اثرات ارزشمندی را به‌جا گذاشت .

وی با اشاره به معرفی کابینه دولت دوازدهم به مجلس معرفی شده است اظهار داشت: مجلس فعالانه بررسی شرایط وزرا را شروع کرده و امید است همه وزرا توفیق حضور در کابینه و خدمت به کشور را پیدا کنند و بتوانند در این چهار سال دوم مطالبات به‌حق مردم را پاسخ دهند .

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بدعهدی‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در برجام گفت: با روی کار آمدن دولتی با نگرش افراطی از این حیث یک مقدار دغدغه در انجام تعهدات کامل بین المللی ایجاد شده اما این توافقات، توافقات بین المللی است و هیچ کشوری به تنهای قادر به کارشکنی در این تعهدات نیست .

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور و ملی توفیقات بسیار مهمی را شاهد بوده‌ایم، گفت: این امر به سبب فعالیت‌های بسیار خوب دولت بوده است که ما نیز به تبع آن در استان و شهرستان توفیقات خوبی داشته ایم و از جمله شاخص های مهم آن رشد اقتصادی پنج درصد و کاهش شدید تورم به یک رقمی بود که در حوزه اقتصاد به انجام رسید .

رضایی با اشاره به بحث رکود گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور انتظار این است که به طور کامل از رکود خارج و فعال شویم و رونق در کشور شکل بگیردو

وی یادآور شد: در سطح شهرستان طی چهار سال گذشته به نسبت دوره های قبل با توجه به وضعیت اقتصادی دولت و مشکلاتی که داشتیم عملکرد قابل دفاعی وجود دارد .

* فعالیت 23 سازمان مردم نهاد در حوزه فعالیت‌های اجتماعی در ملایر

فرماندار ملایر با اشاره حضور مسئولان ملی در شهرستان را یکی از اقدامات شاخص های دولت خواند و گفت:سفرهای کاری قابل توجهی در شهرستان انجام شد که هر کدام از این سفرها دستاوردهایی داشت و از اتفاقات خوبی که در شهرستان شاهد بودیم بحث ثبت شهر ملی مبل و منبت که آرزوی دیرینه هنرمندان و شاغلین و مردم شهرستان بود .

وی با اشاره به ارتقای روستای اسلام‌آباد آق‌گل در سال گذشته به شهر و برگزاری هفته فرهنگی افزود: در حوزه بهداشت و درمان با نظر وزیر بهداشت و پیگیری نمایندگان اتفاقات خوبی را شاهد بودیم و امروز 77 طرح در حوزه بهداشت در حال انجام است که 26 مورد آن در هفته دولت با اعتباری حدود 33 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

رضایی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی در حوزه سیاست ساماندهی فعالیت‌ها است، گفت: در این راستا نیز تلاش شده تا ما بتوانیم احزاب شناسنامه دار و مشخصی را داشته باشیم تا هرگونه موضع گیری و فعالیت را در مقاطع مختلف در قالب احزاب انجام شود .

وی با اشاره به طرح کرامت و بحث اجتماعی از تاسیس بنیاد صیانت از خانواده خبر داد و گفت: این امر یک اقدام بسیار ضروری و خوبی در شهرستان بود و در حوزه فعالیت‌های اجتماعی 23 سازمان مردم نهاد فعال شده‌اند.

فرماندار ملایر با اشاره به رفع مشکلات بنگاه اقتصادی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شرکت‌هایی که در آستانه تعطیلی بودن با هر قیمتی مانع از تعطیلی آنها شدیم و واحدهای کوچکی نیز فعال شد و نمونه آن کشتارگاه ملایر، کارخانه آرد و نمونه بارز آن کارخانه نورد جعفری بوده است و واحد دوم آن در چشمه علی محمد در هفته دولت به مدار تولید باز خواهد گشت.

رضایی با بیان اینکه ثبت ملی شهر مبل و منبت یک محور توسعه خوب برای شهرستان است، گفت: جشنواره مبل و منبت در 15 شهریور ماه سال جاری برای آشنایی و معرفی مبل و منبت ملایر با همکاری فغالان این عرصه در ملایر برگزار می شود و این جشنواره برای شناساندن ملایر در کشور بعنوان شهر مبل و منبت است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات