خبرهای داغ:

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود از حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا+تصاویر

مسئول دفتر و معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود از حوزه مقاومت بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا در شهر کلاته خیج بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۹۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول دفتر و معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با حضور در حوزه روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا در شهر کلاته خیج با شورای حوزه و قیمت های نمایندگی دیدار و گفت و گو کردند.

در این برنامه که شورای حوزه مقاومت بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا و قسمت عقیدتی نظارت حضور داشتند، حجت الاسلام علی شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با خداقوت به شورای حوزه اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است و این مدرسه پرورش دهنده نیروهای انقلابی و وفادار به نظام و انقلاب و مروج فرهنگ و تفکر بسیج که برگرفته از اسلام ناب محمد(ص) است می باشد.

وی افزود: خدمت در بسیج مقدس است و باید قدر این نعمت را بدانید و از این حضور برای خودسازی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تلاش کنید و خود نمونه کامل یک بسیجی باشد که به فرموده مقام معظم رهبری( بسیجی یعنی علی (ع) که همه عمرش وقف اسلام بود) و ما باید اینگونه باشیم.

شریفی با تاکید بر کسب بصیرت و معرفت و آگاهی نسبت به شرایط زمانی و نشر ارزش ها در جامعه گفت: امروز دشمن تلاش می کند بازوان انقلاب و نظام را تضعیف کند و باید تلاش کنیم تا جلوی این توطئه دشمنان را بگیریم و این نیاز به هوشیاری و آگاهی و حضور آگاهانه و با بصیرت در میدان دارد.

در این برنامه حسین نوروزی فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری به با تقدیر از حضور مسئولین به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه و پایگاه ها پرداخت و قسمت های حوزه نیز گزارشی از فعالیت های رده خود ارائه نمودند.

در پایان این برنامه معاونت های نمایندگی ولی فقیه از رده هم تراز خود به بازرسی برنامه ای پرداختند.

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود از حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا+تصاویر 
ارسال نظرات
پر بیننده ها