خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

احداث حسینیه روستای رباط شورین در اردوهای جهادی همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از احداث حسینیه روستای رباط شورین به همت گروه جهادی شهید «فتوحی» حوزه شهید «مبارکی» همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
احداث حسینیه روستای رباط شورین به‌همت گروه جهادی شهید «فتوحی» همدان

هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم پائین شهر بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی حوزه شهید «ترک» همدان افزود: این اردوی جهادی اقدام به تعمیر، بازسازی، نقاشی، دیوارکشی، تعمیر لوله‌های آب و سیم‌کشی برق و آسفالت محوطه مدرسه و ده‌ها خدمات دیگر کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: همچنین این گروه اقدام به تعمیر و بازسازی مدرسه شهیدان «حاج بابائی» مریانج کرده است و دیوارکشی و تعمیرات ساختمان مدرسه را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید «فتوحی» حوزه شهید «مبارکی» عنوان کرد: این گروه نیز اقدام به بازسازی و رنگ آمیزی خانه عالم در روستای رباط شورین کرده است.

گلیان یادآور شد: همچنین ساخت حسینیه روستای مذکور نیز از دیگر اقدامات این گروه جهادی بوده که در این پروژه 50 نفر مشغول کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این حسینیه تا مهر ماه سال جاری به اتمام می‎رسد و عملیات احداث این حسینیه از صفر تا 100 به عهده بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات