خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

فعالیت 825 نفر روز در قالب اردوهای جهادی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی طی سال جاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 825 نفر روز در قالب این اردوها در شهرستان ملایر فعالیت داشته اند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
فعالیت 825 نفر روز در قالب اردوهای جهادی در ملایر
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در افتتاحیه اردوهای دانشجویی ملایر که با حضور مسئولین بخش جوکار برگزار شد با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی بسیج اظهار داشت: اردوهای جهادی در سه قالب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی طی سال جاری عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 825 نفر روز در قالب این اردوها در شهرستان ملایر فعالیت داشته اند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: از این میزان حدود 486 نفر روز در قالب اردوی جهادی یک روزه و 108 نفر روز نیز در قالب اردوهای جهادی سه روزه بوده است.

وی تصریح کرد: اردوهای یک روزه ما تقریبا شامل 45 گروه جهادی بوده اند که در این عرصه فعالیت داشته اند .

ابراهیمی ابراز داشت: اردوهای جهادی سه روزه شامل 15 گروه جهادی و اردوهای هفت روزه نیز یک گروه بوده است و امروز شاهد افتتاح اردوهای جهادی دانشجوی در روستای کسب از توابع بخش جوکار هستیم .

وی با اشاره به اینکه این اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی برگزار می‌شود، گفت: ساخت منزل مسکونی برای خانواده‌های بی سرپرست در قالب اردوهای هفت روزه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره فعالیت‌های مختلف اردوهای جهادی بیان داشت: این فعالیت‌ها شامل ساخت منازل مسکونی برای افراد بی بضاعت، احداث غسالخانه، برق کشی و تعمیر امامزاده ها، ساخت و مرمت پایگاه‌های مقاومت روستایی، کمک به برداشت محصول کشاورزان و... در مناطق محروم است .

وی با اشاره به اردوهای طرح هجرت دانش آموزی گفت: فعالیت‌هایی از جمله دیوارنویسی و اقدامات فرهنگی، تعمیر میز و صندلی مدارس، تعمیر و باسازی ساختمان‌های مدارس و فعالیت‌های متعدد دیگری را نیز شاهد بودیم که در راستای بحث محرومیت‌زدایی صورت گرفته و در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار