خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

دشمن تلاش دارد نسل آینده را سکولار و غیر انقلابی تربیت کند

سرهنگ پاسدار دامغانی در مراسم بدرقه دانش آموزان دوره یاوران ولایت استان سمنان در شاهرود گفت: دشمن مخصوصاً در جنگ نرم در حوزه تربیتی تمرکز دارد و رویکرد اصلی او هم دانش آموزان و جنگ تربیتی است و تلاش دارد نسل آینده ما را نسل سکولار و غیر انقلابی تربیت کند.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در مراسم بدرقه دانش آموزان شرکت کننده در دوره طرح یاوران ولایت استان سمنان در حرم شهدای گمنام در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم با بیان اینکه بسیج نهاد مقدسی است اظهار کرد: کار کردن در بسیج ارزشمند و مسئولیت فرماندهی واحد بسیج در مدرسه مسئولیت مقدسی است و قدر خود و مسئولیتی که به شما واگذار شده را بدانید.

وی افزود: اردویی که در نظر گرفته شده اردوی یاوران ولایت است و اسم اردو هدف اردو را مشخص می کند که بناست که شما در مدرسه یاور ولایت نظام و انقلاب و فرمانده بسیج مدافع انقلاب باشید و در اردو ظرفیت سازی کنید تا مسئولیت را بهتر پیش ببرید و به این هدف برسید و قدر فرصت را بدانید و فرصت سوزی نکنید.

دامغانی خاطر نشان کرد: این اردو فرصتی است به جهت اینکه شما تجربه دیگری داشته باشید برای زندگی گروهی و قدرت برقراری ارتباط و تقویت و یکی از اصول اصلی در موفقیت فرمانده بسیج توان ارتباط گیری است و این اردو برای تمرین مهارت ارتباط گیری است که در شما تجربه و تقویت شود.

وی با اشاره به فرصت بعدی اردو تصریح کرد: تبادل نظر و تجربه به جهت کار تشکیلاتی که انجام دهید و به عنوان فرمانده بسیج کار تشکیلاتی و توان سازماندهی جذب و برنامه ریزی داشته باشد و از فرصت مغتنم برنامه ریزی و تجریات استفاده و شرایط خوبی بعد برگشت به جهت فعالیت داشته باشید.

فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: فرصت خودسازی فرصت بعدی است که رهبری فرزانه انقلاب خودسازی در زمینه علمی و اخلاقی را خطاب به شما بیان فرمودند که فرصت مطالعات علمی، فقط درسی نیست و خودسازی علمی در جهت مطالعه مبانی اعتقادی تقویت شود و هم فرصتی به جهت خودسازی اخلاقی است که از فرصت اردو به لحاظ زمانی از امام رضا(ع) و عطر بوی معنویت میلاد و هم حرم رضوی استفاده و خودسازی کنید.

وی اضافه کرد: وقتی شما از اردو برگشتید توان و ظرفیت شما در دفاع از نظام انقلاب و هم مدافع و یاور خوبی برای ولایت باشید و امام خامنه ای عزیز فرمودند که سربازان حقیقی انقلاب شما دانش آموزان هستید و انقلاب چشم انتظار شما و آینده انقلاب به عهده شماست که خوب عمل کنید.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن مخصوصاً در جنگ نرم در حوزه تربیتی تمرکز دارد و رویکرد اصلی او هم دانش آموزان و جنگ تربیتی است و تلاش دارد نسل آینده ما را نسل سکولار و غیر انقلابی تربیت کند.

دامغانی عنوان کرد: کار شما در مداس مقابله با این توطئه است و بناست فرهنگ و تفکر انقلابی را در داخل مدرسه نهادینه و ترویج دهید و باعث خیر باشد و فرماندهی شما تمرین مدیریت است و در آینده این تمرین در زندگی شخصی به کار می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها