خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج:

رسالت اصلی و حقیقی یک خبرنگار بیان واقعیات است

امام جمعه شهرستان آوج اذعان کرد: خبرنگار باید واقعیات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی، اقتصادی را با دقت و صحت خبر تحریر کند و به دور از ملاحضات جناحی اخبار را انعکاس دهد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۸۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بیان کرد: رسالت اصلی و حقیقی یک خبرنگار بیان واقعیات است.

وی افزود: خبرنگار باید واقعیات اجتماعی،سیاسی،فرهنگی، اقتصادی و.... را با دقت و صحت خبر تحریر کند و به دور از ملاحضات جناحی اخبار را انعکاس دهد.

حجت الاسلام هاشمی اذعان کرد: خبرنگار باید به وسیله قلم خود مردم را آگاه نماید و با شجاعت در سطح رسانه ها ماموریت و رسالت خود را به خوبی ایفا نماید.

وی بااشاره به وظیفه خطیر خبرنگاری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم نسبت به وقایع و رویدادهای روز باعث می شود عموم مردم و آحاد جامعه  از وضع کنونی کشور یا منطقه خود آگاه باشد و نسبت به مسائل مربوط احساس مسئولیت نماید.

امام جمعه شهرستان آوج با بیان این نکته که داشتن اعتقادات دینی یکی از فضایل خبرنگاران است، تصریح کرد:  یک خبرنکار باید ایمان و اعتقاد دینی بالایی داشته باشد تا بتواند با توان و مهارت خود وقایع و رویداد ها را به صورت خبر بنوپیسید.

این مسئول در خاتمه به اطلاعات یک خبرنگار اشاره کرد و گفت: در جامعه کنونی با توجه به بالا بودن سرعت تکنولوژی و فناوری یک خبرنکار باید اطلاعات خوب و مفیدی از پیرامون داشته باشد تا بتواند خبرنگار موفقی باشد.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها