خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

خبرنگار زبان گویای جامعه خویش است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگار زبان گویای جامعه خویش است.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: خبرنگاران از دیر باز به عنوان زبان گویای جامعه خویش در رسالتی قابل تکریم و در شرایط سخت کاری، همواره در کنار مردم، ایفاگر نقشی مهم و ماندگار بوده اند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَ القَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»

خبرنگاران از دیر باز به عنوان زبان گویای جامعه خویش در رسالتی قابل تکریم و در شرایط سخت کاری، همواره در کنار مردم، ایفاگر نقشی مهم و ماندگار بوده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید والامقام محمود صارمی و تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب محترم رسانه بویژه خبرنگاران خدوم و زحمتکش استان و شهرستان های شاهرود و میامی، از اینکه به دلیل همزمانی برگزاری مراسم روز خبرنگار در شاهرود و سمنان با جلسۀ صحن علنی مجلس شورای اسلامی و احتمال معرفی وزرای دولت دوازدهم، امکان حضور این جانب در بین براداران و خواهران عزیزم وجود ندارد، صمیمانه پوزش می طلبم.

بی تردید این روز تاریخساز، ارج نهادن به مقام کسانی است که چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند، آنها که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر عینی زمان خویشند و با عزم راسخ و همت والای خود، همواره مشکلات، مطالبات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند. از این رو نقش شما ارزشمند و ستودنی است.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در انجام رسالت آگاهی بخشی، مطالبه گری، کمک به بسط عدالت و افزایش رفاه اجتماعی و تحقق منویات مقام معظم رهبری، خصوصاً شکوفایی اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف تولید و اشتغال، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها