خبرهای داغ:

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، امام جمعه محترم شهرستان طبس و معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان طبس و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: یکی از رسالت های ائمه در زندگی خود گسترش و روشنگری بحث امامت و ولایت بوده است و یکی از وظایف سپاه پاسداران به عنوان بازوان توانمند انقلاب اسلامی، شناساندن این جایگاه و تبیین آن در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی افزود: وظیفه همه ما زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، اگر مسئولیتی می گیریم باید در این راه قدم برداریم و اگر کسی نتواند این مسیر را مدیریت کند و مسئولیت قبول می کند خائن است.

وی خاطر نشان کرد: شناخت این راه بصیرت می خواهد، شناخت می خواهد؛ حوادث مختلفی در طول زمان اتفاق می افتد و اگر کسی شناخت کافی نداشته باشد راه را گم خواهد کرد.

در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی تیرگانی تقدیر و تکریم به عمل آمد و حجه الاسلام محمد نظری فرد به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها