خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی خبر داد

برگزاری21 المپیاد توسط سازمان تامین اجتماعی در کشور

معاون تربیت بدنی مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی سالانه 21 المپیاد در کشور برگزار می کند، گفت: از این میزان 12 المپیاد مختص آقایان و 9 المپیاد مختص بانوان است.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۲۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
برگزاری21 المپیاد توسط سازمان تامین اجتماعی در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبداله ابوالقاسمی در آیین افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی شطرنج بانوان سازمان تامین اجتماعی که به میزبانی استان همدان در هتل باباطاهر برگزار شد با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی سالانه 21 المپیاد در کشور برگزار می کند، اظهار داشت: از این میزان 12 المپیاد مختص آقایان و 9 المپیاد مختص بانوان است.

وی در تبیین سیاست سازمان در امر ورزش با عنوان اینکه این سیاست به دو شکل است، گفت : در سیاست نخست نگاه ما به ورزش نگاه حرفه ای است که این مهم در این مجموعه قابل رویت است به طوری که افراد شرکت کننده در المپیاد در مسابقات متعدد شرکت و از برگزیده ها انتخاب شده اند.

معاون تربیت بدنی مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث ورزش همگانی در بیان دیگر رسالت سازمان در امر ورزش عنوان کرد: ورزش همگانی یکی دیگر از رسالت های سازمان است که به طور جد دنبال می‌شود.

وی ورزش را علمی برگرفته از فرهنگ و اقلیم هر استان دانست و تاکید کرد: متاسفانه نگاهی که به ورزش است آن را نوعی قانون بی نظمی تلقی می کنند در صورتی که ما اعتقادی به این نداریم چراکه ورزش یک علم است که هر حرکت و تکنیک آن برگرفته از توضیحات علمی است و نباید هر حرکت دیگر که انجام می شود به اسم ورزش شناخته شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه در سال جاری با نگاه مثبت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بودجه اختصاصی در راستای ارتقای سطح سلامت کارکنان سازمان تخصیص یافته است، گفت: این بودجه به عنوان بودجه عملیاتی در استان ها با هدف تعیین شده تزریق شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دو هم اندیشی ورزشی و رفاهی در سال جاری تصریح کرد: هم اندیشی رفاهی با محوریت گزارش فعالیت های رفاهی، بررسی وضعیت خانه های سازمانی، نحوه اقامت گیری و همچنین نحوه توزیع مراکز اقامت سازمان راه اندازی شده است.

معاون تربیت بدنی مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هم اندیشی ورزشی با محوریت گزارش گیری فعالیت های ورزشی ایجاد شده است، افزود: در این خصوص آسیب شناسی ورزشی در استان ها با کارشناسان متخصص که در استان ها وجود دارد صورت می پذیرد.

وی بررسی آیین نامه های ورزشی را از دیگر محورهای ایجاد هم اندیشی ورزشی معرفی کرد و گفت : هر ساله در راستای بهبود برگزاری مسابقات آیین نامه ارتقا داده می شود.

ابوالقاسمی با عنوان اینکه هدف مجموعه سازمان در امر ورزش ارتقا سطح ورزش در برگزاری مسابقات کشوری است بر ضرورت هدفمند سازی ورزش تاکید کرد و یادآور شد: ما به واسطه نگاه بلند مدتی که به این موضوع داریم اقداماتی در این خصوص انجام داده ایم که امیداوریم این امر برای بهبود سلامت کارکنان سازمان محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان قدیمی و کهن است و سن کارکنان آن رو به افزایش است بنابراین باید به امر ورزش در راستای سلامت کارکنان به طور جد توجه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات