خبرهای داغ:
به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان سمنان:

برگزاری نشست تخصصی مسئولین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و بسیج دانشجویی سمنان

به همت نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان سمنان جلسه ای با حضور جلسه ای با حضور مسئولین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای سمنان و معاونت های تخصصی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست تخصصی مسئولین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای شهرستان سمنان و معاونت های تخصصی بسیج دانشجویی استان سمنان در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار گردید.

در این جلسه معاونت های تخصصی بسیج دانشجویی و همچنین مرتضی عبداللهی مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان نظرات و پیشنهادات به بحث و تبادل نظر در موضوعات مختلف دانشگاهها پرداختند.

در ادامه مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به جمع بندی موضوعات مطرح شده در جلسه پرداخت و مسئولین نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها نیز ضمن ابراز خرسندی از پرپایی چنین جلساتی اشرافیت بسیج دانشجویی در موضوعات موجود در دانشگاهها را تحسین کردند و آمادگی خود را برای همکاری با بسیج دانشجویی اعلام کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سمنان، حجت الاسلام و المسلمین کهساری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد سمنان و حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان سمنان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها