خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی :

تبیین گفتمان ولایت، مهم ترین رسالت مسئولین فرهنگی بسیج است

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی به تبیین گفتمان ولایت در جهت اینکه کار فرهنگی دچار ولنگاری و به هم ریختگی نشود را مهم ترین وظیفه و رسالت مسئولین فرهنگی بسیج و انتظار رهبری دانست.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۷۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

حسین فرخنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در حاشیه دوره توانمند سازی عوامل فرهنگی اجتماعی رده ها سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: این دوره سالی یکبار در مرکز استان به مدت 2 روز باهدف سطح ارتقاء مسئولین فرهنگی رده های بسیج استان و انتقال تجربه های دوستان در مرکز استان برگزار می گردد.

وی افزود: در این دوره 90 درصد از مسئولین فرهنگی و مربیان روشنگری خواهر و برادر رده های بسیج استان شرکت داشتند که در کارگاه های انتقال تجربه ، کارگاه دغدغه های فرهنگی امام خامنه ای (مدظله العالی )، کارگاه هنر نوین در فرهنگ سازی و.... شرکت کردند.

فرخنده با اشاره به مهم ترین وظیفه و رسالت مسئولین فرهنگی بسیج و انتظار رهبری از آنان افزود: تبیین گفتمان ولایت پیرامون فرمایشات رهبر انقلاب در جهت اینکه کار فرهنگی دچار ولنگاری و به هم ریختگی نشود.

وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی باید با یک هدف خاص برنامه ریزی گردد وتوسط یک کار تیمی این کار انجام شود.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شناخت نقشه ها ودسیسه های دشمن و مهم ترین آن بحث نفوذ فرهنگی است را می توان از دیگر رسالت های فرهنگی بسیج است.

وی در پایان بهترین سلاح برای دفاع در تهاجم فرهنگی ارتقاء سطح معنویت جامعه وپاسخ به شبهات جوانان و ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در مقابل فرهنگ مبتذل غرب دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها