خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

راه برجام راه باطلی بود/ جنگ اقتصادی باید در کشور احساس شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از دستاورد های بزرگ برجام این بوده که کسانی که نان خودشان را در دستان دشمنان می دیدند به عینه ثابت شد که این راه، راه باطلی است
کد خبر: ۸۸۹۵۷۳۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در جمع بسیجیان اظهار کرد: امیدوارم اتحادی که در جنگ دفاع مقدس بود دوباره حاکم شود، در آن زمان همه از جنگ می گفتند حرفشان یکی بود یکی از بزرگترین عامل موفقیت ما در طی این سالهای اخیر همین بوده است، جنگ هست ولی گویا امروزه راه گم شده است.

صادقی با اشاره به اقدام دولت استکبار بر علیه جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی آنها در راه مقابله با انقلاب اسلامی ما جدی ایستاده اند ما هم باید جدی بایستیم، این همه بها دادن به خاطر چیست؟! آنها برای دست یابی به اهدافشان به شدت در حال تلاش هستند ولی در طرف مقابل هنوز به این نتیجه نرسیدن که برجام برنامه باطلی بوده است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: ما در شرایطی هستیم که دیگر هیچ قدرت نظامی و یا تحدید امنیتی برما مترتب نیست، در طی این چند سالی که انواع و اقسام تحریم ها را بر کشور ما تحمیل کرده اند تنها کشوری که خار و ذلیل شده، کشور امریکا بود. هر کسی که در راه خدا جانش را از دست بدهد نمی میرد بلکه در نزد خدا روزی دریافت می کند، این وعده الهی بوده و هست.

این مقام مسئول با تمسک به فرمایشات شهید بهشتی متذکر شد: ما باید با توجه به فرموده های شهید بهشتی به این نتیجه برسیم که امریکا از ما همیشه ناراحت باشد و از این ناراحتی بمیرد، این مسأله مهمی بوده که باید به آن توجه کنیم.

قطع وابستگی اقتصادی اولین اقدام در مقابله با استکبار

صادقی اولین راه مقابله با امریکا را قطع وابستگی اقتصادی دانست و تصریح کرد: اولین راه کاری که در مقابله با امریکا باید انجام دهیم این است که وابستگی اقتصادی به امریکا را قطع کنیم، درسی که دفاع مقدس به ما آموخت، ما با کمترین آموزش و تجهیزات توانستیم بر دشمن پیروز شویم. مسأله مهم در اینجا اراده محکم و استوار بود، مطمئن باشید همان اراده همین جا هم به یقی کار ساز خواهد بود.

حمایت جدی از تولید کنندگان داخلی

وی ظرفیت استان گلستان را در اجرای اقتصاد مقاومتی مطلوب دانست و اذعان داشت: ظرفیت اقتصاد مقامتی استان گلستان مگر کم است؟! در این استان که همه چیز مهیا است تنها مشکلی که باقی می ماند عدم حمایت از تولید است. باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم، باید دست تولید کننده داخلی را ببوسیم و به او بها بدیهم .

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: اگر در همین استان گلستان از تولید کننده گندم حمایت نکنیم باید از دشمن ما گندم می خریدیم آنهم با قیمتی خیلی بالاتر از قیمت گندم کشاورزان داخلی. دشت استان گلستان برای تامین گندم کشور ما کافی است دیگر نیازی به واردات گندم نیست.

جنگ اقتصادی باید در کشور احساس شود

سردار صادقی با بیان این مطلب که باید خودمان را در وسط جنگ اقتصادی ببینیم بیان کرد: این شرایط جنگ اقتصادی باید در کشور احساس شود، باید به باوری برسیم که ما می توانیم همانطوری که این باور در جنگ تحمیلی در بین رزمندگان ما وجود داشت. این حس باید در دل مسئولین ما وجود داشته باشد برخی ها حس لامسه آنها خیلی ضعیف است.

سردار صادقی تاکید کرد: یکی از دستاورد های بزرگ برجام این بوده که کسانی که نان خودشان را در دستان دشمنان می دیدند به عینه ثابت شد که این راه، راه باطلی است، کسانی که فکر کرده اند با تکنیک دیپلماسی و مذاکره سایه جنگ را از مملکت ما دور کنند و تحریم ها را رفع کنند و حتی برجام دو و سه و ... مطرح می کردند متوجه شدند که این راه به ترکستان است.

سند 2030 یک سند وابستگی فرهنگی غربی است

فرمانده سپاه نینوا خاطر نسان کرد: این وابستگی فرهنگی به غرب باید در کشور ما از بین برود، ثمره این وابستگی سند 2030 است، سندی که در کشور هایی که اجراء شده است آمار مفاسد اجتماعی آن کشور ها به شدّت رشد داشته است، چنین سندی به هیچ عنوان صلاح نیست که بخواهد در کشور اجراء شود.

هیچ گاه از شعار مرگ بر امریکا نترسیم

وی با اشاره به شعار همیشگی انقلاب اسلامی بیان کرد: شعار ذاتی انقلاب اسلامی مرگ بر امریکا بوده و هست، نباید از سر دادن این شعار خسته بشویم و این نگاه استکبار ستیزی را همیشه در اذهان پرورش داده و به همراه داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: آنچه که امروز گم کرده ایم راه است، این راهی که عزت و استقلال ما را افزایش می دهد باید پیدا کنیم و به یکدیگر یاداوری کنیم، عنصاری که دشمن به آن برای از بین بردن نظام اسلامی تلاش میکند باید تقویت کنیم و نگذاریم این اتفاق بیفتند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان تاکید کرد: نگاه مسئولین کشور ما به جای اینکه به بیرون باشد باید به درون باشد، نگاه به درون برای کشور عزت، استقلال و بی نیازی از غرب به بار می آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها