خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران فاطمه الزهرا (س) فردوس خبر داد

فعالیت گروه جهادی سردار حاج احمد متوسلیان در منطقه محروم

فرمانده حوزه خواهران فاطمه الزهرا (س) فردوس گفت: اردوی جهادی سردار حاج احمد متوسلیان در منطقه جواد الائمه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا فردوس در افتتاحیه اردوهای جهادی در دبستان شهیدان میر رضوی عنوان کرد: اولین اردوی جهادی در این دبستان به مدت یک هفته و دوره دوم آن در شهریور ماه همزمان با هجرت مقام معظم رهبری به شهرستان فردوس در زلزله سال 47 که روز فرهنگ در فردوس نامیده می شود برگزار می شود.

ارجمند درادامه گفت: اردوی جهادی در منطقه جواد الائمه در رده های سنی کودکان, جوانان و نوجوانان و بزرگسالان با برگزاری کلاس های مختلف مانند نقاشی، قرآن، خوشنویسی، علمی، فرهنگی، طب سنتی، چرم دوزی، گل کریستال وحلقه های صالحین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال تولید و اشتغال آمادگی ارائه مهارت های بسیاری را داریم تا بتوانیم در این راستا قدمی کوچک برداشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فردوس در ادامه از ویزیت رایگان توسط پزشک متخصص خبرداد و گفت:یک پزشک متخصص و یک پزشک عمومی نیز دراین اردوی جهادی حضور یافته و کار درمان را به صورت رایگان انجام خواهند داد.

 
اردوهای جهادی یعنی میل خدمت به مردم 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه فردوس گفت: اردوی جهادی یعنی میل خدمت به مردم و تحمل سختی در این راه است.

حجت الاسلام والمسلمین کامجو افزود : اردوهای جهادی موجب می شود تا ارزش اسلام و انقلاب را بدانیم و دردخود و هم نوعان خود را بشناسیم و در رفع آن تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها