خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان

بدحجابی مظهری از بی حیایی است

حجت الاسلام فریدونی در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) در سرخه گفت: حجاب یک تجلی از حیا است و بدحجابی مظهری از بی حیایی است.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام فریدونی در برنامه افتتاحیه بوستان سلامت و جشن میلاد حضرت معصومه (س) که در پارک ملت سرخه برگزار شده بود گفت: فضیلت صلوات بر محمد و آل محمد(ص) در سنجش اعمال وزنه سنگینی به شمار می رود و هرکس سیاهی اعمالش زیاد باشد جهنمی است و در اینجا پیامبراکرم (ص) وارد شده و در ترازوی اعمال انسان صلوات هرا وزن می دهد.

وی در ادامه با اشاره به روز دختر افزود: خداوند به کسانی که بچه اول آنها دختر است لطف بیشتری دارد و او را بیشتر دویت می دارد. کسی که پدر و مادرش دوستش دارند خداوند نیز او را دوست دارد.

فریدونی بیان داشت: تربیت دختر برابر است با تربیت هفت پسر. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: حیا را خداوند در چشم قرارداد. چشم بی حیا جهنمی است خداوند حیا را خلق کرد و در چشم قرارداد و عقل را خلق کرد و آنرا در مغز قرار داد.

وی با اشاره به حجاب که یک تجلی از حیا است اعلام داشت: بدحجابی مظهری از بی حیایی است. صداکرن فرزند را بلد باشم که موجب شادی فرزند باشد. دختر که باید بزرگ شود و فرزندانش را تربیت کند باید خوب تربیت شود. به نام فرزندان پیش وند بدهیم که موجب مهر و محبت آنها می شود. در حجاب باید حیا را بدست آورد.

ریاست بنیادشهید و امورایثارگران افزود: در میان اعمال باید صفات را دریافت کرد. در مباحث تربیتی باید برای فرزندان کوشش کرد و در محبت به فرزندان تلاش کرد. با کلام خود عشق و محبت را منتقل کنیم. سعی کنیم رندگی ای داشته باشیم که مورد تأیید ائمه و معصومین (ع)  باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها